Sunah Suka Sakura dot com

Sunday, February 28, 2010

Aku dan Batuk.....(3botol ubat batuk dah abis)


dah hampir 3bulan aku batuk...pelbagai kaedah aku buat untuk merawat batuk aku nie...org suh gi jumpe doktor, aku dah gi jumpe...org suh wat cara kampung...aku dah pergi..tapi batuk nie masih2 tak ok...

Batuk aku nie sampaii satu tahap akn berdarah....selalunya kalo aku batuk berdarah, aku akan jadi moody..taknak sape kaco...mulanya nak sembunyikan je pasal batuk berdarah..tapi makin aku sembunyi...bukan ada faedah pun...sebab tu kadang2 rasa macam aku dah nak sampai ajal....

Aku ada pergi jumpe sorg ustaz untuk berubat secara kampung...apa yang die cakap "kadang2 kita tak tahu ada yang tak puas hati dgn kita walaupun kita selalu tolong die"...errrr...apa yang aku fikir lepas berubat dgn ustaz tu, aku rasa macam ada org yang selalu aku tolong tapi die guna2kan aku :P

malam nie aku tak leh tahan lagi batuk aku...so aku teruskan batuk...sekian....


7 comments:

zaza said...

ady..check doc la if truk..risau plak ni

AdyBudika said...

ady balik kedah selalu tu pun sebab berubat dgn sorg ustaz...minum air yang die kasi tak btuk darah...cuma batuk2 je..doakan moga dy cepat sembuh :)

GLAC said...

dy.. gi wat bodycheck!! aku serious ni!!

E.d.Y said...

kesian..tu la..org cakap jgn isap rokok tp isap gak..hahaha

AdyBudika said...

EDY....aku tak isap rokok keyh :P aku bukan macam ko :P

Anak Jawa said...

ehem ehem...

Muqreez said...

air suam+madu asli