Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, February 17, 2010

Manusia penuh dgn sifat membencikan~~~


kali nie aku tulis dgn perasaan yang amat marah..marah dgn beberapa org yang dikatakan "kawan"...aku ingin saja gunakan perkataan keji yang hina untuk meluahkan rasa tak puas hati ni....salahkan aku dgn dunia silamku?? perlukah persoalkan siapa aku yang dulu??

"dulu rasanya ada baca blog nie..tapi penuh dgn madah cintan cintun...macam org sastera"...setahu dan seingat aku...dulu blog ini aku jadikan sebagai medium aku luahkan rasa sedih dan tidak puas hati aku terhadap org sekeliling....mana ade lak term cintan cintun???

manusia penuh dgn tanda tanya...perlukah berkawan dgn aku semata2 nak menyelidik pasal apa yang dah aku lakukan sebelum2 ini??...hari demi hari..makin terdedah ketidakiklasan yang dipamerkan...aku dah salah pilih kawan rasanya...banyak tolong aku..tapi banyak jugak meragui apa yang aku lakukan..sedikit demi sedikit terdedah tanpa dia sedar....alhamdulillah...kawan2 lama masih banyak memberi sokongan kepada aku..bukan bersifat memilih kawan2 yang baru nak berkawan..tapi bila jadi macam nie...tak ke terfikir kembali????

marah aku malam ini tidak terbendung pulak...yang pasti pasti akan ada yang jadi mangsaku...

Ya Allah berikan aku kekuatan itu...
aku tidak sudi lagi untuk terus disakiti hati dan perasaan atas sejarah silam aku....

kepada yang bekenaan..tolong la hentikan perbutan keji dgn terus menerus membuat aku hilang sabar.


2 comments:

Anonymous said...

I love u sayang..bawa byk sabar yer...: GoldFishmu..

E.d.Y said...

i ove u too sayang...haha...lolz...

amboi..jiwang lak kat sini kome berdua...