Banyak kali buku baru dah dibuka...ahahahah (26.05.2010)

Kadang2 aku rasa kelakar lak dengan hidup yang aku corakkan ini..ahahahah..mana taknya, aku slalu kata "start hari ini aku nak bukak buku baru" berkali2 dah ulang ayat yang sama...tapi buku tu masih dari rentetan kisah buku yang lama..

Awal pagi nie aku dah sampai opis seawal 5.48 pagi..keje, keje, keje.... Standby untuk rancangan awal pagi.... Hot.fm am Crew (8tv).... Tanyalah Ustaz(tv9)..... Malaysia Hari Ini(tv3).... Hi-5(ntv7)....

Malaysia Hari Ini (MHI)


Tanyalah Ustaz (TV9)


Hot.Fm Am Crew (8tv)


Hi-5 (ntv7)


Hari nie lak program terakhhir yang akan dihandle adalah celebrity chat at 8tv :) live show....hari nie chinese c.c...urmmm....
Celebrity chat


Moga hari ini lebih indah dari hari-hari sebelumnya.... Esok lak cuti.... Housemate ajak gi wat passport...dia siap wat research lagi step by step nak wat passport....memang dia neh kuat berusaha... Nak gi World cup Africa!!! housemate belanje!!! :P

Passport warga malaysia nak kluar tengok dunia :P


Destinasi aku seterusnya :P

ahahahahaahah...kalau la betol kan leh gi Africa tuh tengok world cup :P Hari tu tengok jer 12 pemenang yang akan diterbangkan ke Africa bagi menyaksiakn world cup kat lobby Sri pentas..senyum sorg2 jer tengok diorang tuh menang~~~ So berangan jelah nak gi sane!!!!
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

2 Comments

Previous Post Next Post