Sunah Suka Sakura dot com

Tuesday, May 11, 2010

Bukannya Dipaksa.....

Berhenti dari membelek blog ni dalam dua tiga minggu gak la...Dalam tempoh tu, banyak benda yang terjadi...suka duka...gelak tawa..tangis sendu..semuanya silih berganti...Dalam tempoh dua tiga minggu nie..ramai yang bertanya pasal cuti aku yang panjang...Dan salah satunya tersebar pasal aku bertunang.. :) jujur aku kata kat sini..jika aku bertunang, aku takkan sebarkan kepada sesiapa....biar la tiba hari nak akad nikah..masa tu baru la aku betul2 umumkan...bukan taknak kongsi berita gembira..tapi aku cuma mengikut saranan seorg ustaz..Dan insan yang dikatakn bertunang dgn aku adalah Shahira...sejauh mana kebenaran??? aku family kedua pihak dan Tuhan saja yang tahu :)


SEpanjang seminggu bercuti...macam2 yang aku buat..Dua hari pertama...aku habiskan masa bersama buah hati intan payung aku ..Syakir....Syakir skang makin nakal..tah la nape la jadi macam tuh..kata kita bukan nak didengar dah...Dia jatuh basikal..lututnya habis kene sagat dgn tar jalan..tapi jerit kejap jer...mana taknya..org penguat semnagtnya dah ada kat sisi..heheeheh...masuk pertandingan baju bergam budak tuh...Alhamdulillah..berkat apa yang abahnya belikan..hehehhe..jadi la juara pakaian beragam....Mula2 tuh memang loghart jugak la dia tuh nak pakai ketiga2 baju yang aku belikan...akhirnya...melekat baju tiger da pooh jer.. :P


Mula2 muke taknak pakai...hehehhehe



Akhirnya..heheh..comel...sama comel...


Malam pengumuman kemenangan syakir, aku terus bertolak balik kedah...yang nie yang paling sayu...Perancangan awal nak singgah kat satu destinasi..tapi last minit terpaksa cancel..tapi takpe..dapat singgah kejap pun jadi la :) sampai rumah terus buat apa yang perlu...hari pertama kat kedah memang amatlah penat..huhuhuhu...lewat malam baru free leh tengok hdset ngan terus terlelap :)

Hari Kedua dikedah, pagi pegi City Plaza ngan Pekan Rabu...City Plaza pi jumpa geng2 KEDA yang bersemnagat kesukanan :P main bowling..heheheh... Pekan Rabu lak beli barang2 yang dah kawan2 pesan....

Balik tu, aku terus lepak jer kat dusun..tenang sgt2...mujur aku balik kali nie durian dah berbuah..dan buahnya dah pun jatuh..la la la..so ada la change aku makan durian yang banyak cuti kat kampung kali ni :P hepi :P


Banyak kan buahnya :P



Buah yang bakal ditelan :P


Puas hati gak la balik kampung kali ni... Tapi..macam biasa la...kalau balik kampung...insan yang bermain didalam fikiran aku...Fuh....aku takkan lupakan segala kenangan bersama...

Aku izinkan kau pergi....



6 comments:

Anonymous said...

ilusi pun x dapat menyatukan langit dan bumi oh aban ady . ..

AdyBudika said...

ilusi bisa merialitikan..walaupun sekadar ilusi...

Anonymous said...

ilusi a.k.a mimpi mmg boleh abg soleh

AdyBudika said...

aha..sebab tu la hanya ilusi dapat menyatukan langit dan bumi...errrr..abg soleh???? sape eh???

Anonymous said...

ilusi tetap ilusi....realiti tetap realiti itulah hakikat yang harus diterima.

Sunah Sakura said...

dengan yang ni..erk