Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, June 16, 2010

Dua Hari Bersamamu....


Walaupun tak bertemu muka....walau hanya dgn pesanan ringkas....ia dah cukup buat aku rasa begitu tenang....setenang aliran alur air dikali..yang tak kelihatan berkocak pada permukaannya....

Aku sudah penat dengan perasaan di tolak atas nama cinta..tetapi aku tak kalah dengan rasa ingin disayangi ini..aku kumpul sisa-sisa yang masih terbaki disekeping hati ini... aku pada mulanya ingatkan aku boleh diterima seadaannya oleh insan jelapang padi..namun...aku dapat rasakan dia begitu jauh dgn aku..yang hadir bukan nama kasih..tah la...mungkin aku tersalah menilai..namun aku lebih rela melihat dirinya bahagia dgn isan yang ingin disayanginya....

dalam dua tiga hari nie gak..aku diganggu oleh seorg perempuan cina yang psyco.. tah ape die nak dari aku pun tah la...memang psyco tahap dewa la...peminat yang terhina kot..tak mahu mengaku siapa dirinya...dah sah2 gila bila mudah2 jer maki aku sebab aku tak layan die punya msj...macam ini punya olang pun ada ka???? dan aku yakin aku punya entry yang nie pun akan dia komen dgn hinaan..tapi " ada aku kesah???"" :P

Malam nie jugak akau rasa yang amat bahagia...aku rasa aku selesa dgn apa yang sedang aku lalui skang..aku mudah jatuh cinta..tapi kali ini aku harap ianya berkekalan....entry sebelum2 nie akan aku biarkan...biar ia menjadi satu sejarah aku yang tak ternilai..kisah hidupku yang aku lalui...


Sayang...percayalah.....kasih sayang ini takkan ada tepian..semaunya seperti lautan yang penuh dgn cinta dan kasih sayang yang penuh ikhlas...andai kata lauatan ini kontang..akan aku pastikan cinta dan sayang ini akan berpindah di gunung ganang yang mekar....dan akan sentiasa dibajai dgn kesetiaan ini..percayalah...aku terlalu cintakanmu...cinta ini akan aku pastikan kau berada dalam keadaan selamat...


sayang... aku akan sentiasa bersamamu setiap saat dan ketika..ketika kau mahukan aku disisi..bahkan tika kau tidak inginkan aku berada disisi..aku akan sentiasa bersamamu...aku cuma mintak kejujuran...andai ada derita yang ingin dialaskan atas bahuku ini..izinkan aku menggalasnya...biarlah beban itu seberat muatan kapal tanpa hadnya..namun akan aku cuba galasnya....namun, jika kau ingin berikan aku sedikit kebahagiaan..akan aku terus siram dan baja agak kebahgiaan yang mulanya kecil menjadi besar dan terus kembang mekar...

aku tak pernha rasa sebegini lain...melainkan sejak aku kenal dirimu....aku memohon agar kasih sayang yang mula kita semai ini tak dicemari dgn penipuan dan kecurangan..kerna kau bisa mati tanpamu...aku cintakan mu....




2 comments:

Anonymous said...

JGN MAIN PERASAAN ORG...KETIKA ORG AMBIL BERAT TENTANG KO...DIMARAHI OLEH TUNANG KO!!!!

DOSA TUNANG KO TUH!!!!

efa nur said...

uuiitt..apesal laaa komen anonymous 2 cam2..huhuhu

suka baca kisah bahagia abg ady:))