Sunah Suka Sakura dot com

Tuesday, August 3, 2010

Puasa, Raya, Kawen, Honeymoon

Baru jer seminit yang lepas aku dapat panggilan dari seoragng kawan sekedahan aku :)
die ada tanya pasal bisnes n yang paling penting die tanye pasal perkahwinan aku pada raya ke5 ni...urm...

Bulan nie dah nak puasa...aku kalau puasa dah sah2 bajet oevr limit..huhuuh..selalunya org lain kalo puasa mesti akan dapat berjimat..huhuhhu..mana taknya..aku kene beli baju raya lagi, duit raya kat anak-anak, sebab tahun nie aku akan beraya kat kampung setelah 3kali tak beraya dikampung nan indah permai....huhuhuuhu...
Puasa kali nie harap lebih bermakna dari puasa2 yang sebelum2..insyaallah...banyak benda yang nak kene buat untuk ramadhan kali nie..huhuuhhu


Raya lak....tahun nie bercuti panjang...harap bermakna la cuti kali ini..persiapan raya mybe akan kurang berbanding persiapan perkahwinan... Pasal kawin..ramai yang cakap aku sengaja wat gimik..atau propa..
Satu jer nak sebut..tunggu jer pada hari yang aku katakan..kalau yang berdekatan tu...dipersilakan datang...kat KAMPUNG KENANGA, JALAN KUBUR PANJANG, 06760 ALOR STAR, KEDAH...



Lepas raya lak ada masa sebulan untuk kumpul duit..nak kene honeymoon kat Langkawi lak..huhuhuuhuh..arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..♫♪♫ duit2 dimana kau duit ♫♪♫... plan nak gi Phuket jer...bajet lak larik..so pilih destinasi Malaysia jer..kat Pulau Lagenda..Langkawi..huhuhuhu




No comments: