Audition Mentor 5 - Noh Hujan ( 22 Jan 2011 )

Ade ker yang ada bakat nyanyi eh?? Mana tau kot2 ada bakat terpendam kan...So leh la join pertandingan nyanyian...Kalo ady...errr...lalak kat bilik sorg2 leh la..tapi 3 pintu jiran gak la dapat merasa bahangnya :P



Hari nie pegi opis awal2 pagi...Bersamaan tarikh dengan audition untuk MENTOR... hari ni diorg nak cari Portage untuk NOH HUJAN... Urmmm...aku dari awal dah agak sambutan untuk NOH tak segempak minggu lepas..minggu lepas sejak awal pagi sampai pukul 2 pagi..sesak dengan eserta2 yang nak cuba nasib.. Minggu lepas audition untuk AFDLIN SAUKI ngan ERRA FAZIRA... So review la sikit apa yang Noh nak untuk protage die...



Noh, vokalis utama kumpulan yang semakin popular hari ini, Hujan telah berada dalam bidang nyanyian semenjak tahun 2006. Sebelum itu, Noh pernah bersama kumpulan M.I.X.

Noh dan kumpulannya Hujan juga di kenali sebagai antara band Indie yang awal yang merempuh industru muzik hari ini. Noh juga bertindak sebagai penulis lirik dan komposer untuk hampir kesemua lagu Hujan. Hujan juga pernah memenangi Anugerah Best Rock Album dan Best Rock Song dalam Anugerah Industri Muzik yang ke-16 dan juga telah berjaya ke pentas Anugerah Juara Lagu 2 tahun berturut-turut.

# KRITERIA PROTEGE: Lelaki & Perempuan
# Boleh bermain alat muzik
# Berinteraksi dengan penonton dengan baik
# Berpenampilan yang menarik

Esok lak ade audition untuk EDRY...yang nie aku gerenti penuh berbaris lak...kalo tadi tengok ramai budak pompuan jer...urmm..ramai gak bertudung..heheheh...nak ikot jejak langkan YUNA kot no :)

untuk maklumat lanjut....
leh singgah webpage MENTOR....

MANA TAU ANDA PEMENANG MENTOR YANG SETERUSNYA :)

Sila klik DISINI untuk singgah2 tengok webpage MENTOR...ada lagi audition lepas nie...
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

Post a Comment

Previous Post Next Post