Sunah Suka Sakura dot com

Sunday, January 30, 2011

Esok ada kejutan sikit pada sesiapa yang masuk peraduan Ady :)


Lupakan seketika pasal Gathering yang amat meriah tadi....

Nak bagitau esok tarikh akhir bagi sape2 yang nak sertai peraduan yang Ady n Mr froogy anjurkan...

Untuk maklumat lanjut pasal peraduan sila klik ---> DISINI

Esok nantikan kejutan itu k... Pada sesiapa yang nak join tu masih ada masa neh.. Harap kejutan ini mampu buatkan anda betul2 terkejut..


*Adakah kejutan Heliza datang bertemu anda didepan pintu rumah anda?? Grrrrr


8 comments:

cik Suka Suki@Atikah Latiff said...

HAHA,surprise.tak sabar kot

AdyBudika said...

bersabar jelah sape2 yang dah masuk..sape2 yang lom masuk cepat2 masuk..hehehe

yuyu said...

ady:terima banyak2 sudi sponser adiah tadi...thanx you so much n muchhh!!!

Mama Zharfan said...

me dh masuk tau contest u :) moga2 ada rezeki me..
apa kejutan tu agaknya...suspens :)

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...
This comment has been removed by the author.
Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

salam ady, naz join jugak. baru jer post tadi..

http://yslgalz213.blogspot.com/2011/01/kehilangan-paling-terasa-dalam-hidupku.html

shi3la said...

"Ady" adalah kekasih lamer saya..:)tengok namer awak teringat plak kat diyer..grrrr..

Salam singgah,tumpang dengor lagu yang merdu itewww yer...

Farhana Sahri said...

abg ady..nana nk frog tu blh??huhu...nk sgt2..cri dpt yg kecik je..huhuauaaa