Kisah aku dan Dia....For the rest of my life

Setiap org akan ada si dia... Teman untuk berkongsi rasa...luahan...kasih sayang... Aku nak ceritakan pasal si Dia aku malam ini..Si dia yang aku maksudkan adalah My Froogy...


Hobi die macam tuan die..ini la tempat kami bersama..gelak tawa..minat kitorg sama...ELLY MAZLEIN... asal bukak pc..mesti nak ngadap muke gadis itu...sebab tu aku n die nie sehati sejiwa...tempat nie gak la aku selalu on fb ngan bloging dengan si dia neh...



Die dan kawan2 die rajin tolong aku bersihkan rumah, basuh baju...kadang2 diorg nie gak yang sepah2kan rumah...dan ketuanya mestilah si hijau neh..samsen gler!!!! selalunya aku akan upah makan jajan kalo diorg tolong aku...Diorg hepy kalo aku upah jajan...



Malam malam dengan die la makan malam yang paling menyenangkan..lagi la kalo sambil makan malam sambil layan lagu Elly Mazlein....



Selalu aku akan tido dengan dia..dia baik..selalu kasi aku peluk die..die akan sentiasa senyum...



Kadang2 dia pun merajuk dengan aku.... Asal merajuk die akan suh aku hantar die balik rumah mak ayah die.. Sedangkan aku ambik die kat kedai Siam padang besar..errr...sumpah aku tak tau mak ayah dia..errrrr
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

31 Comments

  1. haha! kelakar bro! pe2 hal sempoi! ;)

    ReplyDelete
  2. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kajang Pak Malau kajang berlipat,
    Kajang hamba mengkuang layu,
    Dagang Pak Malau dagang bertempat,
    Dagang hamba Tumpang lalu

    Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...


    Makkkk aiiii anak patong hijau tu besooorrrnyerrrrr

    ReplyDelete
  3. chumil giler froggy ituhhhh... ^^
    jeles2.. hehe...
    ttbe trase mcm na buat entry pasal teddy plax.. haha...dushhhh

    like like like...

    ReplyDelete
  4. Udin..hehehehe..ni jelah luahan aku...die la yg sudi dengar..heheeh..
    Siti..hehehhe...
    Afzainizam..dah follow..n akan update dari masa ke semasa
    Dpaper, hehehehe..nak tak kembar si froggy..macam nak kasi kat follower jer :P

    ReplyDelete
  5. zul...berminat tak???? murah jer..hehehhee

    ReplyDelete
  6. perghhhh! ai nak yg doremon taw ! tak kire !! ( ugut ni)

    ReplyDelete
  7. ahahahaha..cik bulat...doraemon skang susah dapat..yg ade tu yang stok lama jer :P

    ReplyDelete
  8. bro, xsegan ke? lau aku nie..da kne kutuk dgn housemate..bro mmg terbaik r =)

    ReplyDelete
  9. hahaha..cutenyer citer nih! froggy besar ni lagi cute! ritu ingat nak beli tapi mahal lor!! lansung tak jadi.

    ReplyDelete
  10. ahahahah..Gummyholic...dok sorg2 jer...so nak kutuk pun bloger jer..ahahaha

    Whitecappucino..taknak bear sebesar neh?? heheeh rasa macanm nak kasi hadioah jer..

    ReplyDelete
  11. omg...giler macho putera katak tu..hehee...
    salam singgah dr naz :)

    ReplyDelete
  12. Mak aiiii!!! anak saperrrr la ni yerk!! klu kena kidnap Frogy tu camner?? dah brapa kali lu mandikan Froggy tu..or tak pernah!!

    ReplyDelete
  13. salam..jalan2 sini...best eh hidup ngan katak ijau neh?hehehhe...salam perkenalan.

    ReplyDelete
  14. funny...nice n folllow ur bllog..:)

    ReplyDelete
  15. ahhhh katak tu besaaaa sangat comel !

    ReplyDelete
  16. shomellnye katak tu..nak bole?? haha

    ReplyDelete
  17. aku bukan gelak..
    ~nak nggis pon ade~ sambil lyan lgu blog nie..hahaha...
    :O

    ReplyDelete
  18. hehe...smartnya...terutama gmbr terakhir,.,..hehe...

    ReplyDelete
  19. cute...
    tp saudara kena gak cri tulang rusuk saudara... insyaallah.. :)

    ReplyDelete
  20. Gulp!!! errrr....nur iman..insyaallah..jodoh tu akan sampai..tengah berusha gak :)

    ReplyDelete
  21. weeeeeee,froggg,..argghh,xsuker3,..tp story awk ni sy suker plk,.cm somey je korg bedue,.hehe,..tmpt luah mslh yer,erm,nice,.jge die leklok yer,.he2

    ReplyDelete
  22. cool bro memang sweet giler.. aku terclick blog ni pasal teruja dengan Elly Mazlein hua hua hua .. Thread Froggy ni memang kelakorr

    Layan bro ...

    ReplyDelete
  23. sumpah best!sehidup ngn froggy yg comel tu!haha na jugak! :)

    ReplyDelete
  24. ady.. comelnye dgn semua bear2 tu..

    ReplyDelete
  25. i like..sueknye nye..
    susah nk dpt lelaki suke bear..awk nmpk cute sgt dgn mereka

    ReplyDelete
  26. ady, nana nak katak tu..belikan tuk nana...huaaa

    ReplyDelete
  27. Ady.. tak ade cite budak hijau ni? rinduler kat dia muahahaha

    ReplyDelete
  28. tiba-tiba rasa macam kiut ja bro ady ni.
    :p

    ReplyDelete
  29. froggy pandai merajuk :P

    tak elok jajan tu untuk kesihatan... gantikan dengan kismis ke... letak dalam balang tepi PC tu. terasa nak makan jajan, cepat2 ambil kismis. Baik juga utk peparu :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post