Sunah Suka Sakura dot com

Saturday, January 22, 2011

Siti Nurhaliza, Remy Ishak, Lisa Surihani, atau Elly Mazlein yg menang?






Bangun tido tadi...aku terbayang2 lak sape paling aku minat... So aku kasi 4 jawapan yang paling berkemungkinan
A-Elly Mazlein.
B-Lisa Surihani.
C-Remy Ishak.
D-Dato Siti.


urmmm...kalo org yang paling rapat dengan aku...mesti diorg akan kata ELLY MAZLEIN...sebab pegi je mane2 mesti aku dok canangkan kat org kata aku n ELLY MAZLEIN nie couple..hehheeh... Muahhhh...comel gler ini awek :P Tapi kali ini aku tak terbayang wajah awek comel inikah??... :P

LISA SURIHANI...org paling ramai tweet n like die kat facebook...termasuk aku yang ala2 ini...suke cara die bercakap...tapi adakah terjaga dari tido tadi aku teringatkan dia dengan loghrat pelik die tuh?? errrr

yang sorg nie mamat lak terlepas...so jangan gatai2 nak jawab jawapan nie k..REMY ISHAK...Ape kesss aku nak terbayang mamat tak berbaju neh bangun tido?? ahahaha...

Dato', Apa kata aku terbayangkan isteri org neh?? jgn terkejut!!! sebab walaupun dah kawin masih ramai die punya pengikut tau...Tapi kalau org kenal aku..hehehe..hehehehe.hehehe...aku bukanlah seorg yang meminati dato'siti..amponnnnnnnn...tapi tak gak bermaksud aku tak terbayangkan die..errrr

macam jelas jer jawapan yang tepat...hehhehe...

Jawapannya.....






jengggggg.....







BEN ASHAARI!!!


ERRRR....silap2!!! sorry...




inilah yang aku terbayangkan sebenrnya....
My Green Froogy....(bukan gadis yg froogy tengok k)
nanti entry lepas nie, aku akan cite perikalu kesayangan aku neh...
apa??? nak gak frogy macam neh??
leh ker aku kasi hadiah??errrrrr




8 comments:

b a m b a m ' s said...

remy ishak menang okehhh!!!!

AdyBudika said...

ko jgn nak ngada suh die menang...aku dah la tengah pms neh!!!

Gaven said...

Remy Ishak!!

budak kampus said...

froogy!!!

AdyBudika said...

hhheeheh..yessss...froogy menang!!!

Norzulaiqha Binti Zulkifli said...

haha..lawak ar dia nihh...eh..sy follow k..nnti kalo rajin follow la sy k..^_^

AdyBudika said...

zulaikha..dah follow

Mira Amirudin said...

green froggy tu sgt comel!!nak!haha
*muka xmalu ^-^