Sunah Suka Sakura dot com

Sunday, February 6, 2011

Aku Dan Melaka Wonderland... Sape nak tiket??

Cadangnya hari nie aku akan balik kemelaka buat kesekian kalinya..tujuannya???? Nak melepaskan rindu yang tersimpan kat budak bawah neh!~!!!!
*Abaikan senilukis kat dinding tersebut...Amati wajah comel kami berdua..k!~~

Dikesempatan ni jugak, aku cadang nak gak la bawak org yang dah banyak tolong aku jaga budak ni ke Melaka Wonderland..hehehheeh.. so sape2 nak ikot?? jum la.... Aku belanja tiket... Tawaran dibuka 3 minit dari skang....hehehehehe


So seawal 7pagi ini aku akan bertolak.. Doakan aku selamat sampai kedestinasi dengan selamat k.... dan kalau ade sape2 nak join tu..dialukan!!!


10 comments:

yoi said...

wooo. best ke melaka waterpark? xpenah pegi lg. =.="

si GaJus!!! said...

wahh... best r ady... pegi jejalan.. tp aku keje la arini... kalu x konpom aku nk ikut..hahah

Lelaki Ini said...

cam besh jewk!
mau p jauh plak..
hehehe

nazrul ashraff said...

hoho..syiok!!

akulah E-ra paSha said...

waaa..bez ue!!!!! isshh jeloze nye..

E.d.Y said...

alamak..tawaran dah ditutup la..haha

Mama Zharfan said...

beshnya dpt pegi jln2 tu
ada melaka wonderland yer..sounds fun :)


jom join Heartbeat!

senydream said...

besh!

Cik Z@i Pen@nG said...

eh..eh...apasal jemaat lepas x smpai sini ye?
muskil2...maybe jemmed pnya pasal kot...

selamat bgumbira k =)

Sunah Mohammad said...

da jumpe anak? hehe~