Sunah Suka Sakura dot com

Saturday, February 5, 2011

Aku Menulis bukan kerna nama..dan aku menyanyi bukan maksud aku unfaithful - Dengar aku Nyanyi meh!!! KUTUK2



*Pengajaran kat sini...teknologi audio boleh memastikan suara seseorg itu makin ok..try suh nyanyi live tanpa bantuan software2 audio...mampu???

Terima kasih Puan Azliza Aziz yang banyak mengajar aku pasal teknologi digital... Buat kawan2 Multimedia yang lain gak... Masih rindukan suasana present project2 sebegini :P paling tak leh lupa lagu WASSINI...grrrrrr......


10 comments:

zaMir said...

betul ke ape yg aku dgr nih???

Norfa said...

haha..asal suara cm pelik je.. hahaha..

AdyBudika said...

Zamir....errrr.....ini bukan cubaan :P
Norfa...pelik macam ner lak?? kepit eh??aahahahhaah

cik Suka Suki@Atikah Latiff said...

weeeeeee~~~tak tau nak komen ape!hehehe

AdyBudika said...

dengar la banyak2 kali..kang jatuh cinta kat ady tak tau...ahahahaha..

cahaya said...

cam xcaya ja..hahah

AdyBudika said...

dengar banyak2 kali...then bezakan lagu asal dengan lagu ini..leh tengok gak kat papan markah sem5 ady..hehehehe..teknologi audio digital :) Puan Aziza..hehe..thanks pendidikan yang cukup bagus dari puan...

iLa VaNiLLa said...

slh grammar 2.. hahahaha !

AdyBudika said...

grrr....leh betulkan tak kat ner tu? hehehe..tak pandai grammar

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

wah, teknologi ni...tu yg dengar sedap... :)