( Pendedahan Ekslusif ) Aku pernah dera budak kecik ini... Edisi Idola kecil 3...

Aku memang sayang dengan budak2...lagi la kalo budak2 itu comel dan pandai nyanyi.. Hari ni aku just nak kongsi hasil penderaan aku terhadap adik2 idola kecil 3 ini..Aku telah memaksa mereka nyanyikan aku lagu secara live..hehehehehehe..Sebenrnya aku peminat setia idola kecil..

Inilah hasil penderaan aku.... Layan la kejap..diorg ni talented tau......


*Maafkan aku terlewat - Lagu baru Hadi idola kecil..heheheheeheh
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

3 Comments

  1. wah peminat idola kecil? Minat juga la idola kecil. Tapi dlu suka termiss byk part. Sadis

    ReplyDelete
  2. asm salam..
    comelnya..
    suarap pun.. moga besar nanti, buat group nasyid. suka ;)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post