Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, February 17, 2011

Ayat paling JIWANG aku pernah guna kat perempuan :P Korang lak?

AKU TAK TAU LA KORG NIE JIWANG MACAM AKU KER TAK KAN.. TAPI NAK WAT MACAM NER...AKU DILAHIRKAN DENGAN GENETIK JIWANG....


berkongsi ayat paling jiwang aku pernah guna...errr....

inilah...

◙ Awak...Andaikata awak nak saya andaikan cinta dan sayang ini.. boleh saya umpamakan yang kasih sayang saya umpama mengisi botol air yang sudah penuh..walaupun penuh..tapi saya masih nak isi botol itu dengan air. Biar melimpah-limpah ◙

Ahahaha..amacam?? korg ade ker???


24 comments:

NadiRah said...

fuiyoo...... hehehe..
cayor teman...hihi

AdyBudika said...

ahahahahahaha :P

shahjiehan said...

membazir je.. baik isi air kat botol yang lain.. hehehe.. sng nk komen! lalal

AdyBudika said...

jihan..ahaha..ala..nak ambik hati die..so kene la belakon sikit :P

a n a . i z z t y said...

perghh..so sweet...meleleh..hahahaha.... ;)

AdyBudika said...

hehehe Ana..jiwang kan ady neh..so masih kosng neh..promote :P

Solihin Zubir said...

lam botol x cukup jiwang la.. patot isi dlm tangki.. heheh...

AdyBudika said...

aahahah..solihin..bunyinya tak best lak nanti..tangki....kalo botol kan comel sikit :P

FaKArePa!n said...

saya lagi dasat dari tu.. hahaha

Jom baca..
Muka dah cun, TAPI.. spoil r!!

b a m b a m ' s said...

cair taik telinge mendengar!hahahahhahah

a n a . i z z t y said...

wahhhh...so, tengah mempromotekan diri lah nie??..hahahaha...ayat tu memang jiwang tapi mana2 perempuan pon baca or dengar tangkap lelehh..hahahha....

cikblurr said...

fuyooooooooooooooooo.....tak penah lagi jmpa laki yg ckp ayat2 jiwang macam nih..uhuhuhuuh..

strawberrycincau said...

errrrrr...... meleleh...mcm air dlm botol yg melimpah ruah tuu...hahaa... boleh jadi kasanova nih....:D

AdyBudika said...

ahahahahahaha..tak terucap..sebab ramai lak komen2 pembakar semangat dari gadis2 manis :)

Along Usop said...

hahah.. nak layan jiwang?..

agak2.. aku ni cukup jiwang tak kat entry nih..

http://alongusop.blogspot.com/2011/02/seloka-suamiku-blogger.html

ferra ferro said...

lawak ade la ! hahahahha x)

Zulfikar Hazri said...

"awak, saya suka muka awak, suka perangai awak, suka bibir awak, suka mata awak, suka tangan awak, suka pipi awak,suka awak.. saya suka awak 100kali...saya suka awak sangat.. ee geram la ngan awak...saya nak kiss awak leh tak"

adakah ia jiwang atau bernafsu?? hahaha

AdyBudika said...

tu namanya kemaruk dah tu zul.hahahah

Sunah Mohammad said...

salam ady..

oh, tu macam ayat untuk cari ilmu gak tu~

anggaplah kamu adalah cawan kosong bila ke majlis ilmu...dan ilmu tu adalah air yang akan dicurahkan ke dalamnya...

tapi...best la ayat ady..:p

rosmina samin said...

Jiwangnye En Ady nie huhuhu
meh ada satu ayat jiwang karat yg aku dpt dari ex aku
saya sayangkan awak lebih dari segala2nya ibarat cerek yang didihkan yang tak pernah kering, tapi bahang sayang saya kat awak panas ibarat air yang sentiasa dididihkan =)
pssttt tapi cakap je tu hehehe

eyqasara said...

memang jiwang kowt.. hihi.. tapi eyqa pun suke bab jiwang nie.. kat blog eyqa bnyak gak ayat2 jiwang.. nak tau meh sini eap.. hehehe.. ;)

auni_miyukie said...

tapi bukan ke air yg melimpah tu akan jd sia-sia???

HATYCIKNUURUL said...

perghh,ayat,.jiwang2,.mmg berkarat trus botol a.ady 2,.hik3,..bgus2,pmpuan 2 akn cair secair-cairnyer,.pas2 buh dlm btol gak ek,.sy xpndai jiwang2 neh,.:-)

... said...

as salam..
er..saya tak padnai berjiwang.
hahaha..kalau nak dalam bentuk puisi, boleh kot? jiwang tu, tak tau la. saya bukan mat jiwang.hoho