Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, February 9, 2011

Isu sensitif....Lelaki, SUAMI, BF anda gay??

tengok tajuk...agak mengegarkan kan??? errrr.. Ni bermula dari sorg kawan aku la neh..die tag kat aku satu pic...konon2 pic tu macam kuiz nak tau kita gay ke tak...sedangkan hal ini kan antara hati kita dan Allah je yang tahu...Kadang2..seseorg tu kata gay..layan laki sana sini...tapi sebenrnya die takde hati pun kat laki tu... Die jana pendapatan kat laki gay (merujuk kat salah sorg kawan baik aku)..huish...bila la ko nak tobat neh.. Allah kurniakan wajah yang molek..jgn gunkaan ianya sebagai kelebihan untuk mendapatkan dosa beb!!

ok2....Inilah kuiz yang aku maksudkan...

*Faham kan apa yang gambar ini cuba terangkan..hehhhheheh

Ok...aku pun nak gak la tau pasal kebenaran kuiz ini...Ala..nak gak la try...so aku pun belek2 jari aku...hasilnya....

taraaaaaaa....


*Hahahahaha..wat muka macho..bangga konon....

So, sape2 yang jarinya sma tu..pandai2 la asah k... :P

sedangkan hal macam nie kita tak yah nak wat kuiz macam nie pun...kita kan kenal diri kita...Mybe isu nie dah jadi macam isu lali untuk kita..sebab dengan terang2an kita leh lihat.. kat youtube tu pun dah ada kan pengakuan "SAYA GAY SAYA OK" ...



◙ TAPI AWAS!!!! KITA BUKAN TUHAN... KITA CUMA MENILAI...HUKUMAN HANYA ALLAH TENTUKAN....


17 comments:

Nurul Afifah Addnan said...

waaa..btol ke ni..xnmpk cm gay lgsong...

myn :) said...

hahaha , gambar kt ats tuu tak abes load lagi , gambar tgn kamu kuar laa , xde gay pon , *macho ade laa , hahhaha ,

erleena said...

haha yeah u not GAY hahaha

AdyBudika said...

hehheheheheheh...mybe ini cara hidup bagi sesetengan org..tapi..mybe dengan cara nasihat tak jalan...kene ada pendedahan lain...

||| PöJìé PööH ||| said...

Hahaha kawan pondan saya sangat macho ok! Nonsense la mende2 nih.. Eh kamu ada kat gath aritu lan?

PojiePooh; Hanya Satu...

Cik Z@i Pen@nG said...

eh..eh...bangga ye jd gay...

naseb org tu macho man...hehehe...

AdyBudika said...

Pojiee..aha..ade gak hari tu..pondan macho?? grrrrrr....

Cik zai..heheheh..yg serius jadikan sebagai pengajaran..yg joking2 tu jadi teman senyum :)

aDisH.sHidA said...

hahahhaa...kena check jari nie sebelum terima wakakaka...yg pompuan x de ke ady

man yusoef said...

yes aku macho man..hahaha

Zue Cancer said...

ye ke?tapi macam senget je kedudukan tgn cube tegakkn?compen rata hahha

AdyBudika said...

Shida..ahhahaahha
Man..buktikan dalam entry anda..ahaahha
Zue...leh lak macam tu kan..hheheeh..macho :P

ferra ferro said...

ni kurafat ni ! hahahaha x)

AdyBudika said...

ferra..heheh..sebab tu ada tulis kat situ jgn nak percaya sgt..ehhehe ^^

SyedGraphiX said...

wehh tipu2... jari aq same! oh tidakkk

Adie Waridi said...

hehehe...sya tergolong dlm golongan lelaki macho..sambil wat muka macho..hehehe

... said...

as salam..
haaa..ilmu 'tilik' dari genius yahudi.
hanya Allah yang tahu ;)
perkongsian santai ;)

Anonymous said...

Beauty is but skin deep.