Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, February 17, 2011

Lah.....takkan dengan blogger ciput macam aku pun nak cari pasal kot? Edisi ade aku kesah dengan LALAT??

Pelik kan dunia blogging ini..tak selalu pun cerah.. Asal kita senang dan ikhlas untuk berkarya...Dengan niat nak berkongsi segala suka duka dan gelak tawa, akan ada yang tak puas hati... Tah la kan... Kalau rasa ada pesaing tu, takkan nak jatuhkan semangat pesaing anda itu.. Sebaliknya perbaiki diri dan mantapkan entri... Agar anda boleh meraih balik hati pembaca2 anda ...Tak de la bosan org lain nak baca...


Grrr...kenapa lak ady hari nie berani sangat ni?? Tak tak tak..ady bukan niat nak cari gaduh... Ini pendapat peribadi ady.. Kalau ada yang tak setuju, ady amat hargai anda berkongsi....  Org yang baru sebulan jagung macam ady pandai2 lak nak kasi nasihat kan? bukan nak tunjuk pandai ke ape...cuma berkongsi ape yang ady rasa T_T

Apa pun, Ady harap semua blogger pun berkarya la dengan penuh hemah... Kalau anda pandai jaga hati setiap org yang sentiasa support anda..Insyaallah diorg pun akan jaga hubungan baik ini.. Dan kalau ada jugak yang masih rasa tidak selesa dengan anda... Selesaikan..Tapi kalau atas sebab2 yang korg sendiri pun rasa weired...abaikan aje... Jangan fikir..Yang penting...

◙SEMUA BEBAS BERKARYA UNTUK MEMENUHI KEPUASAN MASING2◙

Errrrr....Ingat, andai kita rasa kita dah cukup sempurna..itu bukan cara paling berkesan untuk kita terus melangkah kedepan...kerana pemikiran mengenai kesempurnaan itulah yang akan membuatkan kita tidak berganjak dari tangga sama yang kita pijak :)


*So takyah la nak caci mencaci..iri dengki, tak kemana pun kan... kita seharusnya sentiasa menjaga diri sendiri...


10 comments:

Mat Gebu said...

betul2....tapi sejak2 ni rasa tak bebas dahh...

SaYraH WonDerLanD said...

ady : Dah menjadi satu penyakit untuk orang kita dengki apabila seseorang tu ada kat atas. MEsti ada kritikan negatif yg datang drp mareka. Xyah la layan sgt LALAT . LALAT hny reti mkn sampah sahaja dan buat bising. Thats all

aDisH.sHidA said...

lalat akan hinggap ke mana je ady....

Sunah Mohammad said...

salam ady...:(

saya pun rasa macam che mat..da tak rasa bebas da...hurm..

lalat oh lalat...

FizA said...

betul tu ady...suka entry ni.. :)

Anonymous said...

ramai suka story ady nape lalat tak huh? hmmm...spray jer dgn aerosal lalat...abis cita...

a n a . i z z t y said...

sabar je lah Ady.... :)

ZiraZin said...

ore followww jgokk...!!

Zulfikar Hazri said...

ko bukan marah aku kan ady? ko marah aku ke? sorry la kalau aku ada buat ko marah sebab ngorat kau tempoh hari..aku tak buat kau marah lagi ye ady... : P

... said...

as salam..
betul tu..
kebebasan berkarya dihalang sedikit demi sedikti :)