Sunah Suka Sakura dot com

Tuesday, February 8, 2011

Nak hadiah ke tak ni?? Semua orang dapat tau... :)


Sesiapa yang telah memasuki peraduan yang ady anjurkan hari tu.... Mintak sangat2 leh emailkan alamat untuk proses penghantaran hadiah... Cadang nak pos dalam petang ini atau selewatnya minggu ini..huuhu...SEMUA YANG MASUK PUN DAPAT...


◙◙ Dua hadiah saguhati untuk semua penyertaan ◙◙

◙◙ Hadiah utama berupa barangan istimewa dari penaja ◙◙




Senarai pemenang sila klik ---->SINI

Peraduan ape?? Peraduan ini ---->SINI



so leh la email kat ady cepat eh :)
◙◙ soleh@tv3.com.my ◙◙



Sape2 yang tak tersenarai..leh gak kalo nak email..ahhahhaha..kita main balas email jelah k :P


11 comments:

man yusoef said...

oh!! terlepas tarikH!!...nnti buat contest lagi...*paksa tu, tak bleh blah btol..hahaha

AdyBudika said...

hhheheheh..man..ok jer...tunggu ada sponser dari penaja jer..kalo ade kira on je :)

AkUr0 Chan ^^, said...

alaa..tlepas c0ntest~
tp kal0 nk adiah gak dpt x?
hehehe..

aDisH.sHidA said...

ady x de ke hadiah belas kasihan hahahhaa

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

dah anta hari tu lagi :)

Mama Zharfan said...

me dh email ari tu lg :)

Miss Mucuk ! said...

synya dh antr ari2 lg.da dptkn?putericinta91@yahoo.com?

eddy syrol said...

dah email :)

Farhana Jafri said...

aiya~~ dh terlepas.. nk jgax!! hu3.. t wt contest lg!! cnfirm join!! ^^

jemput singgah sini ANASAURUS :)

Miza Yusof said...

miza pun dah emailkan :)

nazrul ashraff said...

baru online ari ni..and adiah tu dah dapat smlm..haha..thanks so much..trus lekat kat fon..haha