Sunah Suka Sakura dot com

Saturday, February 19, 2011

Pagi tadi cadang nak tangkap pic bulan..tapi pic nie lak yang dapat..errrrr

Pagi tadi...sedang asyik memerhatikan keindahan alam... terlihat bulan yang amat indah.. ady kalau keluar kat mana2 mesti akan ada camera kat sisi..sebab suke rakamkan peristiwa yang duluar rancang... So alang2 dah nampak bulan yang indah itu...so ady pun mula la snap2 pic tu... Tapi memandangkan naik kenderaan yang bergerak, so terpaksa ambik banyak kali...camera takde anti shake la katakn...camera murah..heheheh...

Lihatlah hasil gtangkapan itu dan akhirnya muncullah satu pic yang tak disangka2...






Dan image yang terakhir ini...buat Ady terus henti untuk ambik gambar...hehehe..tengok..camera pun tau ady nie mat jiwang..ahahaha...tengok la sendiri k.. :P

*hehehhehheheh...bentuk hati(love) tu...

Sebut pasal bulan... Ingat lak lagu fav Ady... Biarkan Bulan Bicara...Broery...

Bulan sabit
Yang jatuh dipelataran
Bintang redup
Tanpa cahaya gemintang
Langkah tanpa arah
Sesat di jalan yang terang
Aku yang terlena dibuai pelukan dosa

Chorus:
Ingin pulang membalut luka hatimu
Ku pun tahu betapa pedih batinmu
Beri kesempatan atau jatuhkan hukuman
Andai maaf pun tak kau berikan

Air mata tulus jatuh di sudut bibir mu
Tak terlintas dendam di bening mata indah mu
Aku yang merasa sangat berdosa pada mu
Masih pantaskah mendampingi mu

Biar lah bulan bicara sendiri
Biarlah bintang kan menjadi saksi
Tak kan ku ulangi walau sampai akhir nanti
Cukup derita sampai di sini


6 comments:

mizzkechique said...

ye..sy duke tgk bulan pg tdi...tp xdpt snap pict....woooo, indah betul Ciptaan Allah..

gigiAriEma said...

ait bnda ape senanye tu ha??

Intan Izzatul said...

suka tgk pix bulan yg last tu,, indahnya ciptaan ALLAH S.W.T

... said...

as salam...
adoi..jadi gamabr blur :p
apa pun.. betul~
betuknya macam hati ;)

gigiariema:
tu kesan gamr kalau kita ambil dalam keadaan bergerak.


salah satu teknik lama yang digunkan untuk membuat imej hantu palsu :)


ady, kamu kena tag kat sini..kesian kat orang yang punya kemahiran, tapi turut sama tercalit akan arang kerana aktiviti kotor pihak tidak berguna itu.

http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/02/info-dunia-penggodamhacker.html

kalau t

Sunah Mohammad said...

salam abang~

nape bulan leh jadi macam2 bentuk gitu?

sungguh pelik, sampai da tak macam bulan da tu~ hehehe...

aDisH.sHidA said...

cantik kan bulan..skrg nie bulan penuh.....mmg teruja masa tgok dr cmra ady smlm....