Perkembangan Mr Froogy yang lama mendiamkan diri~

Ramai gak tanya khabar Mr froogy kat aku... Tapi aku malas nak ulas.. Kalau aku kata die just biasa2 dan takde benda yang menarik pasal die... Kang korang cakap aku saje reka cerita sebab aku jeles dengan die.. so biar la gambar ini ceritakan segalanya....

*Kadang2 die cakap die nak belajar sapu sampah.. so terpaksa la ajarkan.. kata nak jadi suri rumah sepenuh masa...



*Die nie jujurnya amat rajin..kadang2 tu die makan n die basuh sendiri pinggan die..dan kadang2 gak die tolong basuhkan pinggan untuk aku gak..ni yang buat aku bertambah sayang kat die..heheheh..selalu kalau die pecahkan pinggan.. aku suh die cantumkan balik satu persatu...



*tiap2 hari pun die layan tv jer aku tengok... tu jer kejenya..aku dah malas nak bebel..Tapi kadang2 aku join jer die tengok movie.. die punya citarasa agak pelik...die suke tengok cite cinte..errr...JIWANG SEH!!!!



*Menanti makan malam bersama...order pizza hut jer...



*Die nie kalau nak tau...selalu sangat suh aku bacakan majalah Rapi kat die..sebab die cakap die nak jadi bodybuilder macam mamat dalam majalah rapi itu...



Tapi....malam tadi.... aku ada bagitau die yang aku nak balik kedah Sabtu nie... Die mula la wat muke macam selalu..merajuk dan sekali lagi die suh aku hantarkan die balik rumah mak ayah die..Urm...malas layan..so aku biarkan aje... Suh die jaga rumah sepanjang ketiadaan aku nanti... Aku balik kali nie pun cadangnya nak cari teman untuk die.. Nak supricekan die..hehehehehe



*So puas hati kepada sesiapa yang nak tau pasal perkembangan die ni?? die kirim salam kat semua yang admire kat die...(konon die ada admire)
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

26 Comments

  1. ct suke care penulis dengan mr.froogy dy..cute sngt..knapekah ct tersenyum baca ini entri???haha..xde motif...tettttt..siaran tergendala..
    sila ke http://illustrasiaku.blogspot.com/ untuk keterngn lanjut..hehe..guraw jer...

    ReplyDelete
  2. hahaha...layan giler citer nih...

    ReplyDelete
  3. kesian...kesian...kesian kt mr. froogy...meh anta dia kt Penang meh

    ReplyDelete
  4. krmslm kt mr.froggy..rndu lorr..meh2 sni rjinkn dri kmas umh sy lak..hehe..

    ReplyDelete
  5. alahai comelnya cik froggy. gemok debok. ini untuk ady :)

    http://www.mizayusof.com/2011/02/hadiah-daripada-contest-ady-kehilangan.html


    terima kasih :)

    ReplyDelete
  6. tuu diaa...keluarr sudahhh...hahaa

    ReplyDelete
  7. errrrr.....nak boleh mr froggy tuh??? plis3......sngt suka!! teruja sngt nih....ngeh3....:D

    ReplyDelete
  8. ahahahahahahahah..korg semua kalo nak gak froogy boleh jerrrr

    ReplyDelete
  9. mrs froggy ika sgt2 pemalas..
    tdo jer keje dia..

    rajin btol mr froggy ady ek.hu3

    ReplyDelete
  10. alahhaii rajin nya mr.froggy. comey plak tuhh. maw boleh? haha

    ReplyDelete
  11. nak yg hijau tu boley??ehem2!heee
    chumelnyeee...

    ReplyDelete
  12. nak yg hijau tu boley??ehem2!heee
    chumelnyeee...

    ReplyDelete
  13. wah..sweet la..kim salam ngan Mr.Froogy eh.. (^_^)

    ReplyDelete
  14. hahaha.. sy ade jgk froggie cmni, tp kaku je. tkde la plk rjin ngan mnja cenggini. jeles la plk~

    ReplyDelete
  15. yelah dah lama tak dengar Mr Frogy ni, hahaha cari partner untk dia ady, confirm dia xmajuk lagi huhuhu
    Mornink =)

    ReplyDelete
  16. ady ady....gelak gelak shida sorg2 di sni...t org kata shida gila plak...tp mmg dah ada yg kata pun..nak kena nie mr forgy..hehhee

    ReplyDelete
  17. hahahha,.lawak tol mr froogy a.ady nih,.isshh,geram!,.buat ye2 je muke die basuh pinggan tu,..eee,.hehehe

    ReplyDelete
  18. nak gambar Ady menari dgn Mr froogy

    ReplyDelete
  19. hahahah!! siyez!! gelak guling2 e-ra bce entry nyh!! tip top laa idea bro ady!!waa!!!cumil nyewww mr frgy uh!!

    ReplyDelete
  20. salam ady..

    adoh..ni boleh jadi penulis skrip berjaya ni...:D

    ReplyDelete
  21. dengan segera rasa ingin ke kedai cari katak gini hahahahaha ! comel aje ade bapak cmni en

    ReplyDelete
  22. hahaha mcm2 idea abg ady nie.. adoii sabar je la.. hahahaha

    ReplyDelete
  23. antara entry feveret GKSB adalah cerita psl MR FROGGY NI keh3

    ReplyDelete
Previous Post Next Post