Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, February 24, 2011

SAYA NAK ! SAYA NAK !

Walaupun kat opis aku tetap gegeh menyahut cabaran untuk jadi pelakon...Ben..aku nak jadi pelakon wanita utama..errr....



Sape lagi nak berlakon?? sila pergi ke link ----> INI

Alamak...salah header...yang nie baru betol :



12 comments:

... said...

as salam.. saya pun mahu~
wahaha~ watak apa??
aaaa..

a n a . i z z t y said...

hahaha..bole plak salah header kan...gudluck :)

SaYraH WonDerLanD said...

Ady Budika bab berlakon laju je..

... said...

eh? tadi dah komen kat sini ke?
huhu


http://www.broframestone.com/2011/02/bro-framestone-bertanya-sejauh-mana-persahabatan-dibina-oleh-seseorang-blogger/

... said...

silap link. yang ni..hoh!~


http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/02/sejauh-mana-persahabatan-antara-blogger.html

Sunah Mohammad said...

ish, abang ni...jom kite mintak kat pak cik beng, berlakon sama2...hahaha!

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen.
dtg dr blog abg ben;)
SayaNakSayaNak

... said...

ahaha~
alhamdulillah~ permintaan ku ditunaikan. maka, ku tidak akan menjadi bahan~ haha :P

iManAzRaf said...

datang sini...!!! =)

... said...

as salam..ady, mana hang punya?? nak baca ni~ nak ciplak jadikan idea sendiri~ hahaha :p

gurau je~

Zue Cancer said...

http://onlymezue.blogspot.com/2011/02/tuan-director-pilih-kaseh-eh.html

jom bce...anda plakon dalam karya sy hehhe.jd org jahat hohoohoh

Nurul Afifah said...

abg.!! tumpang gne nme abg dlm cerita sye buat tu..jd watak penjahat~