Serius Nak Tercabut Jantung... Follower ke 296 aku....Korg tolong bagitau aku tak mimpi~~

Korang...aku nak mintak tolong...sape2 tolong bagitau aku...aku bukan sedang bermimpi....Errrr....Tolong la.....

Tolong tengok pic bawah elok2... Sape follower ke 296 aku???
* Klik kat gambar untuk besarkan image neh...grrrrr

Aku pengsan dua kali dah neh... Errrr....tu BRO BEN ASHAARI ke???

ok2..aku nak tarik nafas jap...Fuh.....
Harap la aku akan sentiasa kat dalam list beliau....

BRO BEN ASHAARI ... Thanks sudi singgah Blog aku.. Ko singgah pun dah jadi macam satu benda yang amat aku hargai... Aku akan sentiasa jadikan ko sebagai sumber inspirasi untuk aku terus ber blogging...

Sampai bila2 pun aku akan ingat kata-kata ko...

◙ Akal berfikir...Dan Biarkan Jemari menatihkan nukilannya ◙

Apa pun ini macam pembakar semangat aku untuk terus berkarya dilaman penuh usang ini ...thanks BRO BEN ASHAARI
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

11 Comments

  1. BELOG BEST, MESTI LA ABANG BEN ASHAARI FOLLOW :)

    ReplyDelete
  2. <---jeles!..huhu,pape pn tahniah..tu bkn mmpi la

    ReplyDelete
  3. nages..bukan sebab lapar...sebab terharu....

    ReplyDelete
  4. abg ben tertarik kat ko la tu.. eh tertarik kat blog ko.. heh
    :P

    ReplyDelete
  5. wah!! tahniah la!! ben ashaari ada follow aku gak dulu..terkejut gila..sama mcm ko la..hehe

    p/s baru balik dari HAKERA..huhu

    ReplyDelete
  6. congrats :) kalau RM yg follow lg gempak :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post