Aku diterima oleh blogger2 masak dengan hati terbuka..terharunya...


Setelah ada la lebih kurang 4 resepi yang diculik darri blog mat gebu, aku telah menerbitkan kembali ke blog aku yang tak pernah menyelerakan ini...

Dan sejak itulah jua aku menerima kedatangan blogger2 masak dari pelbagai latar belakang...Sungguh gembira menerima kehadiran kalian...(aku simpulkan sesiapa yang menggunakan profile picture masakan tu sebagai blogger masak2 kot)errrrr



Aku mula tertarik dengan dunia masakan.Aku rasa begitu teruja belek blog masakan.. Setiap kali aku bukak blogg masakan aku pasti akan bunyi "waaaaaaa" bukak lagi "waaaaaa".....Sampai ia datang dalam hati untuk meneruskan niat suci aku dalam bidang masakan....

Mungkin dah agak lanjut usia untuk mula belajar masak, tapi ilmu ini aku harap akan aku mampu pelajari..insyaallah...

Buat semua sahabat2 blogger...izinkan ady hadir dalam sedikit ruang k..walaupun sedikit....danberikanlah tunjuk ajar buat insan yang baru nak belajar merangkak ini...terharu bila aku sedar kehadiran kalian2 kat ruang yang kurang menyelerakan ini...

~ BUAT DONUT, JADI DONUT NEGRO, NAK BELI YEAST..TAKOT SEBAB BENDA TU HIDUP DAN BOLEH MEMBESAR, NAK BELI SUSU...MAT NAK KASI SUSU NURSE DIE, DONUT STRAWBERI LAK DISURUH BUAT OLEH KAK UMMI ~


Sekali lagi jutaan terima kasih menerima ady dalam blog anda..terharu



* kehadiran yang kadang2 tidak disedari ini mungkin akan terjalin satu rasa yang membuahkan kemesraan yang tidak kita sangka...



________________________________________________________

AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

13 Comments

  1. wowww.. tahniah ady.. kami support ampa.. ;)

    ReplyDelete
  2. masakkan dennnnnn mee bandung muor! :D

    ReplyDelete
  3. try de best ady....pulun chek pulun

    ReplyDelete
  4. I love the passion in cooking... :)

    macam dalam gambar kat atas...sebab tu saya jatuh cinta dengan pasta...saya percaya abang juga ada passion dalam memasak...keep it up ye~ :)

    ReplyDelete
  5. Hahahaaa...Bravoooo Ady!!! Pasni ramai la aweks duk menyimpang siur...nak tgk profil, nak cari kot2 ada gambar org sebelah dah ke blm...kalau blm...ramai nak hantar resume...hehehe...Masak ni senang jek kan..campak2 ikut tekek je la kan..apapun tahniah kerana boleh jugak lepaskan tekak sendiri kan..

    ReplyDelete
  6. bro ady, bile nak bagi along rase bro punye masakan?.. heheheh..

    ReplyDelete
  7. teruskan usaha belajar memasak... Ganbate!!!!

    ReplyDelete
  8. <---- kak ummi...orang sebelah...


    hahahahahaha~

    ReplyDelete
  9. hehe...ady memag pandai masak kan...

    tapi dpt tengok je..tak dapat rase..sob..sob..

    abg ady..jom la singgah blog ct sambil undi blog ct untuk pilihan 10 blog tercantik

    http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/03/ct-berkempen-bukan-manifesto-ingin.html

    ReplyDelete
  10. usia bukan 1 halangan utk memulakan sesuatu yg baru. So gud luck!

    ReplyDelete
  11. as salam..
    wah! betul ke ni?
    hoho~
    jangan lupa edit background.letak gamabr lauk.pembuka selera. saya ni kalau tengok gamabr je, dah cukup menaikkan selera =p

    tu yang mudah kena tipu dek pekedai2 dan restoran2 makanan kat malaysia amcam pizza hut

    T__T

    OH YA!
    kalau dah buat masak memasak ni, elok buat page tab khas untuk memasak.
    err..tapi kalau dah buat khas untuk masak memasak, kat mana lagi blog yang boleh saya tengok untuk tau sebalik tabir setesen tb?
    hoo..dapat tengok kat entri tadi. ni pun tengah tengok videonya. tunggu minit ke-43

    =)

    iklan lagi~ :

    Jawatan terbuka untuk perdana menteri dan menteri-menteri dalam diri

    broadband rosak?dan bakal nak rosak? tak tahu nak baiki macam mana? lihat tutorial saya

    er..jangan marah aaa T__T

    ReplyDelete
  12. ADOI!
    tadi saya taip minit ke jam? macam jam je?
    ala..komen kena approve dulu. tak boleh flashback.

    silap. saat ke-43

    T__T

    ReplyDelete
  13. Salam perkenalan dan salam ukhuwah...akak pun suka tngk Ady masak..aritu ada tngk Ady buat donut..percubaan yg baik....pasni nak tngk lagi dan lagi Ady masak apa....

    ReplyDelete
Previous Post Next Post