Antara Blogger yang sudi untuk di review :) thanks :) ... (ada rahsia kat sini )

Rasa gembiranya bila kita anjurkan segmen, then ada kawan2 yang join..sangat2 happy..thanks tau...

Errr....pasal yang masuk nie..errr..ada tu...ada tu...errr...diorg suke pic yang bukan2 lak..ahaha..malu tau...ahahah..ada tu siap pilih pic yg aku bertudung..aahhaah..mujur la ko kawan baik aku masa study..ahahahahah...meh2 tengok pilihan gambar mereka ini :)

*Aku paling suke pic ini 

Dan akana ada diantara mereka ini akan aku review..yg pastinya...die adalah follower aku yang ke 777(rahsia) ..heheheheh...sape tu?? tunggu entri aku lepas neh :)

1 - Ana Montana  (ahaahhahaha..die neh suke tau kalau aku ciri2 bapa2) 

2 - Yaya^Pink  (pilihan yang menangis ni lak yang dipilihnya..tapi alasanya kuat gak tu )

3 - Miss Ran  ( ahahahaha...aku pun suke gambar itu )

4 - Fakhrul1409   (ulasan yang cukup padat...bermakna beb )

5 - Fyqa  (nape pic tu ady tak nampak eh? tapi tau jer pic ape )

6 - mizzkechique  ( errr..dah ada dua org suke pic ni...alasan die lain sikit )

7 - fRaMe+LenSeS  (ahahaahahhahha...nadh!!! ko suke kan gambar bogel2)

8 - solo molo  (nie pun dah ada dua org suke...errr..aku pun suke yang ni )

9 - Golden Rose  (pic kesepian...memilih kerana berjaya menghayati )

10 - TeratakAzmi (perghhhhh...gambar dan huraian yang cukup berkualiti..two thumb up)

11 - ♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥  ( Sedih datang tak kenal waktu kan ? )

12 - lyn_linna ( suke pic ini??? waaaaaaaaaaaaaaaaa)

13 - kathy (waahhhhh...hijau je kan :P )

14 - Sunah Mohammad ( Dah sah2 die suke pic nie! )

15 - ~CiK TiNieY~ ( hoh?? tak sangka ada sorg lagi suke pic ni..errr)

16 - QueenImah  (lagi pic ini?? waaaaaaa )

17 - atiEy_[azHa]  (jum jum jum..kita gi tempat tu ..hehehehe)

18 - mohd zhafri   ( errrrr.....sebab dalam pic nie kami nampak persamaan )

19 - hanim azhari   ( errr....satu kenangan lama tu )

20 - ku izzati   (hamboiiihhhhhhhhhh...siap tengok kan ade berape?? ahahaha )

21 - c-tea  (nantikan pic sedemikian selepas2 ini k )

22 - ~...AmALinA....~  ( ingatkan nak pilih pic ina dengan ayah ina tu )

23 - shafiqabdshukor   (ahahahahah..ko lapar eh? )

24 - nora amila ghazali   ( aahahaha..pilihan yang comel )

25 - Azwani  (malunya..jgn la compare2..ahahaha )

26 - CiKaLi   (cari gaduh neh..saje kan nak pecah rahsia aku..aahahah )

27 - BAMBAM ( ko suke tau gambar yg bercirikan feminin macam neh..ahahaha)


Errrr.....ade lagi ker nak join eh???

Sila2 singgah kat ---> SINI


____________________________________________________


AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

11 Comments

  1. sila onie..heheheh...tutp jam 12 jap lagi..hehehe

    ReplyDelete
  2. shhhhh ady.. diam2.. nt orang tau la. hahahahahah.. :P

    ReplyDelete
  3. jum21 join..ada masa lagi tu..link ada kat bawah tu :)

    ReplyDelete
  4. halamak!! xjumpa plak entri tuh adoii... nak kena wat lagi skali la cani..buley??kwang3

    ReplyDelete
  5. hahhahaha,,,, sangat suka gambar yang hamba pilih tue... gggeeeeeeeee

    ReplyDelete
  6. haha . jom encik ady . hehe . bagus lah segmen ni . ngee~

    ReplyDelete
  7. pheuwww!!
    nama gua dok first..
    vangge siut..
    hahahahahhahaha..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post