Berborak dengan GEGIRL gunakan ayat kasar..errr.....SUNAH jeles???

Macam biasa la..asal je keje malam aku akan mesti terlajak tido sampai 10 pagi..eh pasal kewajipan tu?? aku bangun k..yg tu tak perlu nak ingatkan ...nama pun wajib... :)

bangun jer terus on netbook...adoi...hidup aku sekarang banyak bermain dengan dunia maya je kan...Asal on jer..ym aku akan terus on gak...tak sempat pun loading login tu settle..dua ym masuk serentak....hehehehe..dua2 pun otai aku dalam dunia blogging :)

pertama tentulah SUNAH....yang nie mesti korg kenal punya...aha...die baru add ym k..jgn nak fikir bukan2...baru hari nie je kitorg borak2 kat ym...nak aku print screen?? tak yah la ...ahahahaahh...

Ada gak la borak2 kosong dengan SUNAH nie..sambil nak hilangkan ting tong baru bangun :P layan anime gak rupanya sunah nie dulu masa die muda2..err..skang die dah berusia macam aku ker?? errr..bila la kan umur die nak sama dengan aku..tertunggu gak neh!!


Dan sorang lagi yang sempat tegur aku GEGIRL... Err...nama jer GEGIRL...tapi..bahasanya..errrrrr..kalau la aku nie bukan jenis hati kering...mesti aku akan cakap ..eiii..apa masalah GEGIRL neh..dah la GEGIRL..nak guna ayat2 jahat dengan aku lak kannn...

*inikah gaya GEGIRL yang aku maksudkan??

tak caya aku chat dengan GEGIRL??? ok2..jap aku print scren :P

*tak caya belek print screen neh :P (click kat gambar untuk besarkan image)


Ahahahaha..so mesti korg tau kan siapa gigirl yang aku maksudkan...ahahahah..lpeas nie sama2 kita panggil die GEGIRL k..hahahaha... ok tu jer selingan sebelum aku gi keje....

Kebetulan GEGIRL aku tu pun nak sambung buat apa yang wajib die buat..hehehhe

Thanks tau AKAK UMMI yang begiru comel dalam memberikan nama yang seseuai untuk GEGIRL kita itu..ahahahahahah


AMPONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN


_______________________________________________________________________
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

10 Comments

  1. hahahahahahahahahahahah! gigirl ini rupanya! adessssss....

    ReplyDelete
  2. Ni ada yang makan batu giling kangg...hahaha keji ko ady, sakit organ dalaman aku gelak..siutttt!!!!

    ReplyDelete
  3. Salam Ady...hahahhahaha...nak tergolek dah akak baca....akak ke bagi nama Gegirl tuh...adeehh, igt-igt lupa. Bukan Mat ke yg sebut nama tu dekat Jiya Kemben...hahahahh...kesian ko Mat..bnyk tul nama hahahhaa..menandakan dia mmg femes gilosss kan Ady...tp tang akak comeyyy tu silap...nnt Ady tengok fengsaannn...hahahha

    ReplyDelete
  4. nak ngorat gegirl la..=)


    wei brapa lama dah kapel dgn sunah..ops..=)

    ReplyDelete
  5. waaaaaaaaaaaaaaaaaah.....makin hebat skrg nie erk...ujang depa nak ikut jejak korang ber2 la tu

    ReplyDelete
  6. haha...gelak kejap..mesti ada yg mendedes..haha

    ReplyDelete
  7. la, igtkn gegirl tu perempuan, hehe.

    ReplyDelete
  8. as salam..
    adoi..
    hehe..mana la datang idea tu dalam minda kak ummi ya?
    kesian encik mat

    =)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post