Sunah Suka Sakura dot com

Friday, March 4, 2011

Blogging - buatkan aku dapat netbook baru :) thanks2...

Akibat aku yang begitu berminat untuk blogging baru2 ini....Aku telah dihadiahkan dengan satu netbook dell yang baru.. Terkejut beb...rasa best lak...So lepas ini aku leh la blogging dengan lebih mudah..Cuma angkut netbook aku neh kemana saja..sebab saiz die lebih kecik dan lebih ringan :)

*Inilah netbook yang dihadiahkan :)

So lepas ini aku akan lebih ghairah blogging la nampaknya..errrr...so hidup aku berubah dari lepak2 dengan kawan kat shoping2 complek ke lepak dengan kawan di dunia maya..errrr...tak tak tak...walaupun aku di dunia maya ini aku katif..tapi kawan2 aku tetap dihati aku :)


So buat kawan2 yang rasa nak blogging tu, silalah berblogging...Mana tau ada insan yang nampak minat anda itu then die berminat gak nak kasi netbook ...hehheheheheh

:P


*Minat mendalam dalam sesuatu bidang itu tak memaksa kita memandang warna kulit, bangsa, darjat dan keturunan....






..........................................................................


13 comments:

Mat Gebu said...

Ohh tidakk..aku jeless..jeless..hahaha...

Rina Rossoneri said...

wahhhhhhh bestnyaaa..

cik pulau said...

waahhh.. siap dpt hadiah tu..
cik pulau beli si putih ni pun orang sponsor gak..
tu pun kira hadiah gak la kan.. kan.. kan..??
jadi cik pulau tak jeles la macam CMG tu.. lalala~ ^^,

Encik Blogger said...

pergh.. gile dapat netbook.. jeles gile nih..

cik_hani said...

tidakkkk jeles aih..sapa yg hadiahkan?sob3 nak jugak..

c-tea said...

ct pun baru dapt netbook baru...sbb mudah nak bawak kemase je..sape yang bagi ct??adela...cm ady pun xnak bgtau sape yang bagi kan..hehehe

norinaomar said...

ni betul2 cemburu ni encik ady..apepun tahniah atas rezeki yang dikurniakan..

incik mumu said...

agak2 ader orang nak kasi ako iPad tak..??
nak merasa lah blogging pakai iPad tuh~~..
kah kah kah

Nour Akmal said...

wahhh..sangat2 best la...=)
nak gak la..blm ade netbook lg ni...

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

arrghh~!! jelesssnye org tu dpt netbook..wuwwuu~ same ar cam maera punye..maera wane ungu!!! =)

Yang Comel,
Khumaera Ismail

Nurul Afifah said...

wah..nak2 gak.!!

Nadya said...

bestnye!huhu~

Along Usop said...

macam lambat.. tapi..























tetap nak jeles gakk!!! grr.... =p