Sunah Suka Sakura dot com

Tuesday, March 29, 2011

Cinta seringkali akan lari bila kita mencari, tetapi cinta jua seringkali dibiarkan pergi bila ia menghampiri



Elly Mazlein - Tega


Sebak rasa bila ku kenang
Yang terjadi amat memilukan
Haruskah ku cari keputusan
Atau pun terus bertahan


Laut mana tiada bergelora
Sedang pantai penanti setia
Tugu kasih telah pun terluka
Mengalir ke muara


Sering ku pertahankan cinta
Walaupun badai datang melanda
Namun tiada ku menduga
Hebatnya gelora


Kau tega melakonkan
Menyayangi daku menyintai dia
Aku semakin keliru
Setelah ku pasrahkan kesetiaanku
Haruskah ku terus berlalu



14 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

ceeeeeeee... jiwang oo ^^

Sunah Mohammad said...

bersabarlah dengan ujian cinta manusia...
sesungguhnya Allah sedang menganugerahkan kamu dengan cintaNya yang lebih agung..

fRaMe+LenSeS said...

hihihi,, nadh like.. hehe

mynameismy said...

pjgnye title...hehe

~...AmALinA....~ said...

pesal lak dok wat entry jiwang2 nih...=p

perrydaus90 said...

adess....jiwang jugak no hg nie

efa said...

hehe ady jiwang lak huhu minat elly mazlein eh?hehe

Miss Ran said...

mood hero sedih..patot heroin sedih..kne smbung cte ni

Anonymous said...

hahaha...ady sorry yer..gathering blogger tuh nmpk kelam kabut jer..lupa ini lupa itu..Ady yg biasa aktif pun lost. Nape tak jadi leader

Anonymous said...

nak wat ady gelak tak mau sedih2...ady tahu serai tuh ape kan ady pandai masak!

zuwaidah said...

eh ada apa2 ke ni, sedih semacam jeeee

mazni md said said...

weewwiiitt..jiwangnya..
^__^

HATYCIKNUURUL said...

snyp je abg ady ni ye,.tup2 kuar ngn cinta yg dtg dn prgi,.hurmm,syahdu jep,.

suraya said...

Itu tak ada jodoh namanye. Kalau dipaksa-paksa pun tak guna. Merana nant....