Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, March 23, 2011

Doakan semoga Suhaidi Ahmad selamat...Insyaallah..Amin..



Walaupun hubungan aku dan dia amatlah tidak rapat.. Namun kami masih membesar bersama2... dan ada ketika kami saling tolong menolong....Jauh disudut hati ini, aku terlalu sayangkan dia....

Aku mintak semua dengan hati yang ikhlas...Doakan semoga Suhaidi Ahmad, abangku  dapat diselamatkan walaupun doktor telah mengesahkan bahawa peluang untuk dia meneruskan hidup agak tipis....

Kat sini aku ingin nasihatkan buat semua jugak... Jangan terlalu banyak merokok... Aku risaukan kesihatan kalian..agar tak menghidap penyakit seperti aku dan Abang aku ini.. Mana yang sempat berhenti tu.. Hentilah sedikit demi sedikit...

Moga dipermudahkansegala urusan.. Insyaallah.... 

Doakan perjalananku selamat untuk kembali ke Kedah...Aminnn



__________________________________________



13 comments:

putERi-kAtEk said...

semoga semuanya selamat....amin

slumberznanie said...

insyallah.. aminnn

fRaMe+LenSeS said...

nadh doakan suma akan baik dan selamat. Ady, jgn nak gatai blik sndiri, nadh tau ady drive sorang.. Nadh majuk xmai gath..

Sunah Mohammad said...

moga selamat sampai dan dipermudahkan segalanya...ameen..

taufiq helios said...

ameen. my prayer is both you and your bro selamat. especially to him. and to you gak la. eh..both la :)abg jaga diri ok :)

Mat Gebu said...

Moga dipermudahkan segala urusan, insya allahh..utk ady juga, berhati2 okeyy....

mas saari said...

Mas doakan abg Ady selamat and hati2 dalam perjalanan ok!

~...AmALinA....~ said...

moga semuanya selamat dan dipermudahkan.. amin.. take care ye abg..

b a m b a m ' s said...

suhaidi=suhaimi ker??errrr..

lulubesh punye said...

aminnn.will do ady. dun worry okay.? we will ( :
jage diri. jage kesihatan.
evrythg gona be okay insyaALLAH.
take care ye.
regards to ya brothah.
btw am at kedah now. dye dkt hosp mane.?

sirap merah said...

insyaAllah .. smoge slamat abg ady

aDisH.sHidA said...

semoga selamat semua nya..ady apa2 pun gtau erk

... said...

as salam..
ameen..
jangan lupa khabarkan kat sini ya..
air yang dicincang, tidak akan putus
=)

tabahkan hati.semua ni ujian dari-Nya..