Sunah Suka Sakura dot com

Friday, March 18, 2011

Ingin jadi pengacara TV3 dan TV9? Meh datang ujibakat pada 20 Mac 2011


*kalau perasan promo nie ada kesilapan..ahaha...wat malu jelah

Masih ada masa untuk persiapkan diri.. Hehehehe..Ady tahu ramai blogger2 kita dan org diluar sana yang berbakat dalam bidang pengacaraan

Maklumat ujibakat ada kat dalam video dan jua dibawah...

Maklumat:
Pada : 20 March
Hari : Ahad
Masa : Jam 10 pagi hingga 6petang


Syarat-syarat:
Berumur 18 hingga 27 tahun
Petah berkomunikasi
Berperwatakan menarik
Pendidikan minima adalah diploma

Hari interview kene bawak :
Gambar ukuran poskad
Sijil akademik

MEH KITA RAMAI2  JADI PENGACARA



15 comments:

taufiq helios said...

awal2 lagi da tak layak..xde diploma :(

Fakhrul1409 said...

Perghhh! Agak2 aku boleh tak ? Hahahaha

Citarasa Rinduan said...

ady..
salam sejahtera...
kak baru balik dari kampung bawa pau sambal nie

PS: lah!!! kak terlepas peluang..daku dah berusia

shahjiehan said...

nk jgkkkk!! tapi cam x berkelayakan je... hahaha...

jom baca dan komen Guru menjadi pendidik atau pengajar?

Miss Ran said...

nampak kesalah 20 mac sabtu..hehe spe wat ni..yuk saman hehe

fRaMe+LenSeS said...

alaaaa. tinginnyaaa.. ;(

cik pulau said...

cik pulau dah sah2 tak layak..
diorang tgk je terus halau cik pulau.
hahaaha...^^,

sha said...

tak petah berkata2..

HATYCIKNUURUL said...

nak try la tp jauh noo,.huhu,..xdak trnsport,.

Rina Rossoneri said...

mama kita, akak kita, akak sedara kita, abang kita..

'ha ina, ko xnak cuba?'

taulah kita ni xada keje, kot ya pun agak2 lah nak pegi benda alah ni kan.

Aku Ibu Muda said...

berminat nak cuba test bakat

Mana tau kot2 ada rezeki kan..hihii

tomato said...

weee~ syiok nih ! ^^,

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

mule2 tgok umur 18-27 tahun..eh..leh pegi ni..bru 18 tahun..
then, tgok kelayakan minima diploma..alaa..result SPM pown lom dpat ag..

Firdaus MuhdLod said...

kalau sijil kemahiran boleh ? haha

Firdaus MuhdLod said...

kalau sijil kemahiran , macam mana ? boleh. haha