Sunah Suka Sakura dot com

Tuesday, March 15, 2011

IT'S NOT GOODBYE. ( diam itu pintar )

Dalam hidup ini kita kadang2 tersalah dalam tutur kata dan tingkah laku... Dan kesilapan inilah yang akan orang lihat dan pandang....Inilah lumrah dalam kehidupan...

" Kekadang,
riak wajah tidak mampu menggambarkan,
gelodak yang bergelora dijiwa,
Tenang diluar tak bermaksud,
tiada yang membara didalam..."

Maaf..mungkin agak emosi..namun...kene berehat kejap....

I am so sorry... IT'S NOT GOODBYE....



IT'S NOT GOODBYE....


And what if I never kiss your lips again
Or feel the touch of your sweet embrace
How would I ever go on
Without you there's no place to belong

Well someday love is gonna lead you back to me
But 'til it does I'll have an empty heart
So I'll just have to believe
Somewhere out there you thinking of me

Until the day I'll let you go
Until we say our next hello
It's not goodbye
'Til I see you again
I'll be right here rememberin' when
And if time is on our side
There will be no tears to cry
On down the road
There is one thing I can't deny
It's not goodbye

You'd think I'd be strong enough to make it through
And rise above when the rain falls down
But it's so hard to be strong
When you've been missin' somebody so long

It's just a matter of time I'm sure
But time takes time and I can't hold on
So won't you try as hard as you can
To put my broken heart together again

Until the day I'll let you go
Until we say our next hello
It's not goodbye
'Til I see you again
I'll be right here rememberin' when
And if time is on our side
There will be no tears to cry
On down the road
There is one thing I can't deny
It's not goodbye


_______________________________________________________________



22 comments:

solo molo said...

gembira di luar, bel0m tentu gembira di dalam...diri sendiri yang lebih mengerti...

rosmina samin said...

..... just take a good rest Ady :)

Sunah Mohammad said...

diamlah dengan manusia...
bicaralah dengan DIA...

fRaMe+LenSeS said...

berehatlah. moga ati lara akan bertemu ubatnya, akhir kata, jika rasa perlu sahabat bicara, nadh ada sntiasa bersama. maceh.

Masrini Karim said...

best man win ady..sometimes silent shows ur sincere...remember that!!!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kadang2 usah dipedulikan sangat dengan kata2 org..yg penting diri kita sndiri tahu apa yg sbnrnya..

Citarasa Rinduan said...

ady--
nampak tak kak sewaktu vlog tempohari???
ceria walau dalam hati tersimpul duka....
hanya yang pernah kenal kak...memahami siapa kak ayu

kak doakan awak tabah

senydream said...

should tke ur rest...hidup..bnyk y perlu dilalui..

... said...

as salam..

er..encik ady?
kenapa ni?
jangan berduka encik. kelak ia memakan diri. apa yang penting, bila dah berlaku sesuatu yang kita tak jangka, jangan kita menoleh ke arah yang tidak pasti. itu adalah kenyataan. dan, Allah itu Maha adil.selagi kita berusaha, selagi kita redha akan apa yang berlaku, insya'Allah Allah makbulkan doa kita.ameen..

elakkan dari berfikiran negatif. kerana disebaliknya, ada makhluk laknatullah yang suka menggangu. sebab saya pun selalu terkena.bila dah terkena, cepat2 kita beringat pada-Nya. itulah kunci paling baik yang kita ada selain amalan kita.

biasalah encik.kat opis, kalau kita tersalah cakap kat bos, memang bos boleh ngamuk.saya dulu pun pernah kena baling meja dek gara-gara biarkan anak buah berhenti rehat seawal 1 minit je.

apa-apa pun, yang baik, kita ambil jadikan ikhtibar. yang buruk, jadikan sempadan. ambil hati bos masa dia tengah makan-makan ke.atau tengah bergelak ketawa. tapi bukan sekarang la. mesti tengah hangin lagi tu.huuu..
bertenang, bertenang..

er..encik..?
tu lirik lagu ke?
woo..yang ni sensitif:
"And what if I never kiss your lips again "

nIsYa said...

take your time ady :) p/s.. amat suka lagu ini!

Woofer Storm said...

balik lagi ke story lama??/
cool bro^^

Mutiara Bernilai said...

kengkadang manusia perlukan masa untuk bersendiri..mencari kekuatan, mengkoreksi diri..

take ur time!~

NiSha said...

mungkin diam seketika buat kamu mendapat ketenangan..
kalau berduka mengadula pada "dia" dan kalau bergembira bersyukur l ajuga dgan "Dia"

Anonymous said...

la ady dont be so hard on urself...take it easy. cheer up listen to the song "whatever it takes" by leona lewis

Mat Gebu said...

Hmm, releks ady, bersabar...bertenang dan yakin, apa2 pun kita buat, jika nawaitu tu betul, insya Allah ianya akan menjadi dengan baik...aku akan sentiasa menyokong blogger2 tak kira apa aliran sekali pun, terutama yang baru2..

Ummi said...

Salam Ady...looohhh...awatnyaaaaa...ni yg cek risau nih....bawak sabaqq banyak2 naaaa...jgn fikirkan org sgt..fikirkan diri kita dulu...asalkan betul sudah la Ady...yg penting Allah swt tau apa yg kita buat...nawaitu kita...kan..

Dda Ly said...

takmo sedih² ady...chill ok?..:)

meh ke rumah..
~like mother like son~
keep in touch ye..♥♥♥

Mat Gebu said...

Kak ummi...awat tiru ayat ceq pulakk...nak kena mek rebit nihh..haha, eh tapi kita kan sehati sejiwa gitu...jadi ayat pun seakan2 sama....erkk, mati lah abg rimah "bye' aku kangg..tak moooo!!!!..haha

Qaseh dalia adelia said...

jgn cedey2 sunah adew kan hik2

AdyBudika said...

thanks asamua..semuanya nice..sayang korg lebih tau

... said...

as salam..
dah ok?
alhamdulillah..
er..komen saya kena padam?
oo..bukan sebab hal kerja ke?
huhu..mana tau

@_@"

Ummi said...

Mat, ko la curi idea akak..hahaha..ko kan rajin wat aktivit haram...smpai apa ada dlm otak akak pun ko curi...wakakakaa...(ni kan pulak dlm bungkusan stoberi...wahahaha)