Sunah Suka Sakura dot com

Monday, March 14, 2011

Jum tunaikan Nuffnang!!!! Korg jangan jeles eh...

Baru check nuffnang!! Wahhh...ada duit rupanya yang tersimpan... Nak tunaikan la..ahahhaha..nak gak rasa macam mana org tunaikan nuffnang....  tak sangka lak kan duit dalam tu leh beranak tanpa kita sedari...sambil berkarya..sambil duit masuk..hehehehe

Errr....kalau RM0.25 kira leh tunaikan tak eh??? agak2 diorg nak buat tak cheque untuk aku??? nak beli gula2 neh!!

*lama tak leh makan benda neh..nak makan sambil nyanyi..naaanoooo nanoooooo




13 comments:

fRaMe+LenSeS said...

manis~~ masam~~ dan masin.. nano nano.. nana nnana.. :p

taufiq helios said...

nak coki coki

~...AmALinA....~ said...

wahhh ada org nak belanja... yeayyyy

akmalhilmi said...

zaman aku skola rendah lu nieh
huhu

Zulfikar Hazri said...

hahaha, aku punya ade RM 16.59.... leh lepas beli stokin YOnex.. :)

Sunah Mohammad said...

pika punye banyak!!!!! mintak sikit!!!

mas.saari said...

hehehe...lawaklh ady ni
saya punya nuff ada 50 sen je!

aDisH.sHidA said...

ady shda nyer nuff dah nak boleh beli nini xpun tora

b a m b a m ' s said...

nak cash out perlukan RM1 lar dey~.. kalo RM0.25.. nak beli setem pon x lepas..kekekekek

AdyBudika said...

ish korg ni..aku main2 pun korg percaya ker..heheheheh..nantikan entry aku cash in yang betol2 eh..ehhheeeh..alhamdulillah...rezeki berblogging :)

Violet Blue said...

sungguh la..
lame x mkn nano-nano..
lps tgk post ni, mcm teringin pulak..
haha~

Anonymous said...

hahaha...suka baca blog ady...leh gelak...errr...nangis pun ada

Woofer Storm said...

tak kira la main ke btul2 bro..nak kwin,cpt bagi duit..heheeee