Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, March 23, 2011

Terima Kasih Kerana Bodohkan Saya....

Sambil layan lagu dibawah...Aku mula blowalking :)



Tertarik dengan satu entri..mengenai " Terima Kasih Kerana Bodohkan Saya...." Terlintas jugak di minda....kenapa perlu  bersifat sedemikian....Apa pun aku  suka luahan awak itu CikSessy

Urm..kenapa perlu lahirkan rasa jika untuk kecewakan...

Permulaan cinta adalah membiarkan orang yang kamu cintai menjadi dirinya sendiri, dan tidak merubahnya menjadi gambaran yang kamu inginkan. Jika tidak, kamu hanya mencintai pantulan diri sendiri yang kamu temukan di dalam dirinya.



__________________________________________________________



8 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

pak cik ! ingat kan awak clash tadi -.-'

AdyBudika said...

errr..yuyu ni..errrr :D

GreenAppleKu.com said...

btul tu Yuyu, ingatkan putus cinta en. AdyBudika nih. Memang sengal betul orang yg buat perangai cam tu, best agaknya mainkan perasaan orang nih.

Tak baik tau. btul tak Ady?

AdyBudika said...

aha green apple..sian die..rasa diperbodohkan...

GreenAppleKu.com said...

Follower no. 813, salam perkenalan dari saya. Tgh fikir2 nih..nak join ke tak perjumpaan blogger kat Tq. Asam tu sebab dah teramat dekat dengan rumah saya..erk!! shhhhh...

Can i Ady?

cik sessy said...

:)

thankz encik ady!!!!!
ekekekekekekekeeekekke...

im a tough gurl..
insyallah ingat nasihat encik ady tuh..
terima kasih lagi...

sob..sob...

AdyBudika said...

green apple..jum la :)

Sessy...suke entri itu...

Miss Ran said...

erk baru nak tmpang simpati kat ady..

slh lak haha