Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, March 17, 2011

Ummi Hafilda failkan saman Blogger dan Malaysiakini

Sama2 kita jadikan panduan. Blogging  ada batasnya,  berani kerana benar!!! :)  kita tau kita dipihak benar atau salah :) benar dimata kita tak semestinya benar dimata orang lain :)

KUALA LUMPUR 17 Mac – Adik Azmin Ali, Ummi Hafilda Ali memfailkan saman fitnah dan injunksi sebelah pihak menuntut ganti rugi RM100 juta terhadap ahli perniagaan, Baginda Minda dan portal berita Malaysiakini berhubung artikel fitnah disiarkan 15 Mac lalu. – Utusan





17 comments:

taufiq helios said...

uii!!! 100 juta? banyak tuhhhhh...

AdyBudika said...

tu la fiq..hati2 dalam setiap penulisan :)

CikBulat said...

sape dia ni ek??

c-tea said...

ct tak tahu apa kepentingan individu ni dalam negara ni..tapi ct pun tak faham..fitnah apa yang blogger berani tu buat??ady..tolong bagi ct paham

kata kila said...

FITNAH DARI SEGI APE IEK

NuReLLe said...

100 juta??? woweeeeeeeeeeee~

Syasya Acing Mitchy said...

wuuu h e b a t !! asl bley saman uh ?

penaGlow said...

erkk...byk tuh..mcm2 hal skrang ni..

b a m b a m ' s said...

xnk komen entry..nk komen header.. cantek siuttttttttttttttt~! :D

eddy syrol said...

nak gelak boleh?

AdyBudika said...

ade dalam video fitnah2 yg dikatakan itu..urmm...tah betul tah tak..kita tak tau..

Ana Montana said...

bestnya kalau dapat 100juta tu..
makan tak habeh sampai ke anak cucu..

c-tea said...

wah..die ade sebut blogger tukar tiup..sedikit masa dahulu..mase mula-mula ct buat blog illustrasiaku, tukar tiup ade dtg invite ct follow beliau..but...ct tak follow sebab terserempak dengan mesej "ajak follow" dari tukar tiup pada beberapa blog...

adehhhh...jadi macam ni..tak pasal-pasal ct nak g terjah blog beliau..hahaha

Faris Adli said...

dulu masa aku kecik2, dengar orang saman main sekitar 10 juta je..sekarang dah ratus juta..5, 6 tahun lagi..main bilion pula..wah..kaya dengan menyaman orang

NuRuL MoHaMaD said...

banyak tu. . .

tp, dia ni adik bradik azwan ali ke?

cik gege said...

macam2 ragam manusia sekarang nih...

ilham_un said...

pergh...mata pena ibarat belati tajam yang bahaya.