Sunah Suka Sakura dot com

Monday, April 18, 2011

Ady Budika menjawab isu Iras Remy Ishak...

Lagi-lagi isu ini hangat diperkatakan di blog2 masa kini... Bukan taknak komen lebih-lebih... Takot lain lak jadinya nanti.... Chewahhhhhh....

*Ini Ady Budika

*Ni Lak Remy Ishak

Tapi semalam , sorang lagi blogger panas membuat entri mengenai rasa peliknya Ady iras dengan Remy Ishak... Sampai bertanya adakah kami berdua ini adik beradik??

Untuk mengetahui apa hujah2 dia mengenai isu iras Ady dan Remy ini... Sila singgah kat blog milik blogger ini... Siap sertakan gambar Ady Budika Dan Remy ishak sebagai bukti tuh!!!

Kat blog mana?? kat ---> SINI


Jawapan aku senang jer... Aku tak iras Remy Ishak k.. Die yang iras aku..sebab aku lagi tua die..ahahahahahaah...eh nie entri tak serius tau..kang ade lak kata aku perasan over lak..ahahahahah



25 comments:

KyêrulL said...

Untunglah.. muka hensem.. oit aku nak kek lapis jugakkk.. meh dtg wangsa maju.. HAHAHA

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

eh tak samalah..hehe..remy ishak sy lg hensem..tp siyes tak sama..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

okey apa..muka ada iras2 dia...bak sini sket kek lapis tu ady!

AdyBudika said...

ahahahahha..korang kan....saje la nak bikin panas..ahahahahahah... LM..suh sunah pos eh :) Kyrul..ko wangsa maju jer..wahh..best2..ok jer kot... Rina..org main2 la..jgn ambik serius..ehhee

Sunah Mohammad said...

hoh????? hurmmm....hurmmmm....hurmmmmmmmm.... pi bagi kek lapis kat kyerull! hahaha~

c-tea said...

hahaha...apesal perasan sangat ni abg ady

Akmal Ezzah Alias said...

huhuh. hai abg remy..heeee

*47!k@# said...

err,,ade ke??tang mana??tang tgn ja kot..haha..idung ja kot lbeyh kurg..

darxniq said...

perghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..

nak SIGN!!!!..

waN Mohd Salim said...

chewahhhhhhhhhhh .. huhuhuhuhuhu

kek lapis siap ode hanta umah kang .. hahaha

mykhalis said...

serius ada ...datang dari cn

Fakhrul1409 said...

hahaha..elok sgt la tu..ak ritu xpasal kne pggil ust amirul smpai skg ni..aiyooo..hahahha..ada lak yg kata, ak ni spupu dia..aduyai..hhahaaha..tergelak ak wei.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

nak saaaiiinnnn

hehe

Finaz Jaafar said...

nak saaaaiiiiiinnnnn ! weee~

Woofer Storm said...

perghhh bro,dah iras2 remy ishak ea..takpe,remy ishak tu yang ciplak muka bro..hahaaaa cool^^

Sari Yusa Ibrahim said...

isk! memang sejibik laaaaaaaaaa..

b a m b a m ' s said...

eeeeeeeeeeeeeeeee... tak sukerrrrrrrr larrr!! 0.o'

*nightmare haku!*

Farhana Jafri said...

erk! rse ny topi tu je yg sme.. muehehehehehe

Miss Ran said...

mcm adek remy je..haha

♥sophie♥ said...

perasan perasan perasn ! kehkeh ;p

Zulfikar Hazri said...

ahahahhaa.. sekali pandang mcm remy ishak.. dua kali pandang mcm usop wilcha... wee weett

**::CIKNUURUL::** said...

errr,ade entri balas!,..kenape xtau neh?,.ggrr,..sori,bizi memfitkan badan,kakaka,..err,abg ady,psstt,.xsame lgsung keyh,.jgn perasan,.haha,.

Nor Fadila Rosli said...

hahahahhaha siut je..:D

Nor Fadila Rosli said...

hahahahhaha siut je..:D

is_isaac said...

tak sama! tak sama! tak sama! haha