Sunah Suka Sakura dot com

Monday, April 25, 2011

Aktiviti kalau aku keje di malam yang bosan...

Bila dah bosan keje malam.. Inilah yang akan aku buat!!!!

Mula-mula aku akan makan MCD


Nak call orang.. Dah sah2 semua dah tido.. 4-5 pagi kot...




Main gitar serentak dengan main skateboard



Culik peliharaan kawan-kawan opis... Ajak beliau-baliau ini bersembang.


Ambik kesempatan gunakan tandas wanita.. La la la



Ni la pintu masuk opis aku.. So aku akan main keluar masuk pintu ini gak.. Best



Menghasilkan karya-karya yang terindah.



Ahhh.. Masa nak test baju host...



Test lagi baju host..


Tak size pun nak test!!!


Test lagi baju host.. Lagi dan lagi...




Esok malam korg leh tengok la ada host pakai baju neh kat tv :P


Errrr... Siap dah tulis nama host yang sepatotnya pakai..


Eh.. Yang nie pun aku nak test keyh!!!



Akhirnya aku buat huruf zzzzzzz banyak-banyak!!



ZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZzzzzz




9 comments:

Zulfikar Hazri said...
This comment has been removed by the author.
Zulfikar Hazri said...

wahhh ko ady.. test toilet pompuan. kasut pompuan... ha ha aiyokkk.. taktau... :P

AdyBudika said...

ahahaah [pikar..nie rahsia malamku..ahahaha

perrydaus90 said...

sempoi2 hhahaha

Miss Ran said...

sngal je kan

hahaha

best pe keje mlm

sunyi je

hihihi

shida anwar said...

giler kentang lah Ady...xkan kerja sorg2 je kot?..eh kalau sorg sapa tukang amik gambo?

KK said...

hehe..
ady kerja kat mne yer?
sbb sy nampak nama ''adybudika'' mod kat 8tv..huhu

aDisH.sHidA said...

bila ady pakai kmja petak2 nampak sebiji mcm fbi

incik mumu said...

hahahaha..
okeh..
ini kerja kao slame neh ekkk..
mencoba tandas gegerl, mencoba kasot gegerl..
ako dah mola konfius da neh..
keh keh keh..

best siot kerje kao neh..
suksess dalam bertidor !!
keh keh keh