Sunah Suka Sakura dot com

Friday, April 8, 2011

BEN ASHAARI MMG GILA LA KOT

Klik pada banner untuk sertai


Nak join nak join...gerenti lom terlambat kali ni ..

Nak join segmen kali nie sebab aku rasa aku nak gak tau penangan menjadi blogger yang sentiasa dikritik..errr..betol ker niat aku join segmen ni..sebenarnya aku suka kalau ada yang kritik secara membina kat blog aku neh...

Sebagai blogger kita semua akan berdepan dengan pelbagai pujian serta tak lupa juga dengan jutaan tomahan..andai kita dapat senaraikan semua kelemahan dan kekurangan itu dan kita gantikan dengan satu perubahan dan pembaharuan..mungkin blog kita kan lebih mantap dan mampu dilihat sebagai satu blog yang berkualiti.. insyaallah..

harap semua yang join segmen kali nia akan mampu buat hal seperti yang dikehendaki penganjur....grrr... sebenarnya segmen seperti ini mampu merapatkan semua komuniti blogger..bukan sekadar jadikan medium untuk luahan dan berkongsi maklumat..tetapi boleh merapatkan komuniti yang telah terbina ini.

Tak semestinya kualiti pada mata kita akan bermaksud kualiti pada mata orang lain.. Setiap orang akan ade citarasa sendiri... so dengan cara kritik menkririk neh, kita mampu lihat apa kurang dan apa lebihnya blog kita ~~~Insyaallah.


harap terpilih!!!!



8 comments:

faraa halim said...

saya join jgk hehe

Miss Ran said...

laju betul..join jgak..huhu
mintak2 bkn anda review blog den

c-tea said...

ct dah join jugak..hehe

wanie misa amane said...

Salam, saya dari segmen abg ben. Hihihi. Sama² memeriahkan segmen abg ben yeaa ~

not irene said...

saya pon harap terpilih jugak

atiey azha said...

ekekek ! dari blog abang Ben !

http://putrisayangkamu.blogspot.com/

sentuhanurani said...

intai2 kejap..hehe

http://sentuhanurani.blogspot.com/

Cik Sara said...

mcm salah taip komen je...Urr..konfius betul..tadi tinggal komen dekat sini or dekat blog encik Ben ek? Ah, sudah...