Sunah Suka Sakura dot com

Monday, April 4, 2011

Bila Blogger Lelaki itu merajuk mintak Aiskrim Strawberry kat aku T_T


Rasanya kisah nie dah berlalu seminggu yang lepas... Namun Baru saja aku nak lupakan.. Tapi tibe2 die menjengah kat kotak fikiran aku pulak....

Hadoi..perasaan cuak aku masa tu Allah saja yang tahu... Semua berpunca dari salah aku yang terlepas cakap... Maka berlakulah babak penuh drama.. sampai satu tahap aku rasa cuak yang amat...

Perbualan lebih kurang macam ni la :

Aku : Ok...aku tau aku salah..aku mintak maaf...

Dia : maaf jer?? kalau "tuttt" merajuk..pandai lak ko nak pujuk...

Aku : errrrrr..ni aku nak kene pujuk ker? ( mampos aku - cadang nak biarkan aje..tapi bile fikir balik apa yang telah banyak die lakukan untuk aku...aku akan cuba penuhi)

Dia : Ok, aku tak nak banyak..cuma... aku nak Aiskrim strawberry...

Aku : (terbahak2 gelak dalam hati ) Errrr...( cover gelak ) ok nanti jumpa aku belanje..

Dia : bukan semata aiskrim..tapi aku nak ko hantar aiskrim strawberry tu tiap2 hari kat rumah aku..

Aku : (makin cuak ) Ko biar betol??? takkan nak suh aku hantar ke putrajaya tu hari2 kot???

Dia : Terpulang kat ko la...

Aku : (aduhh..ayat macam nie aku tak suke... Ambik hdset...terus call kawan kat putrajaya...alhamdulillah kawan sudi jadi posmen hantar aiskrim hari2)

setelah berlanjutan mengenai tawar menawar itu.. aku akhirnya sudah bersetuju untuk kasi aiskrim itu hari-hari...so mintak alamat..die tyak kasi lak..aduh...tapi suh hantar kat depan pintu rumah die hari2...

Dia : Aku bukan nak aiskrim jer tau....aku nak.......nak.......

Ok2..aku ada keje nak kena siapkan dulu...
bye semua.....



14 comments:

Along Usop said...

ak nak majuk gak... blanje aku ... em... aaa... er.... hmm....




Dachledi stoberi!!!




er....
tak matang sungguh... em...



















kalsiyam!??..

taufiq helios said...

bahaha!!! eskrem tuh..haha

AdyBudika said...

psttt....ada cite disebaliknya...

Usop..aku takleh belanje eskrim..belanje makan ok..ahaahha

aDisH.sHidA said...

TAU SAPA...ADY DAH CERITA

Fakhrul1409 said...

Ady! agk terliur gmbr tu..hehehehe

AdyBudika said...

shida..ahahha..syhhhhhh

Fakrhrul..nak suh belanja la tu kan???

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

nak juga...

eskrem vanilla 1...

=)

shida anwar said...

biar betik..majuk macam tu..

Izamir Ridzwan said...

nak majuk jugak lah cmni

Mama Zharfan said...

ice cream tu nampak sgt beshh

JOM vote MZ kalau sudi!

b a m b a m ' s said...

putrajaya = ben??

aku nak gak ar majuk.. sentap 1000 tahun pon lom tentu dapat eskem! menyampah betol~!!!

Miss Ran said...

len mcm je crenye

laki ke pompuan ni...

aiskim coklat buatan sndri satu

Sis-Lin said...

wahhh bagusnyaaa merajuk dpt eskrem....hahahahah

ada eskrem pepel kan? nak jugakkkkkkkkkkkkkkkk

cik pulau said...

err.. mcm ada sambungan lagi je..
bila nak sambung neh??? hahaha