Sunah Suka Sakura dot com

Monday, April 11, 2011

Bila Buah Hati Di Goda Insan Lain.

Dalam dunia nie macam-macam perangai dan sifat manusia kan??? Dan ada salah satu sifat yang aku paling benci adalah menunjuk2 kehebatan diri sampai menimbulkan rasa muak pada diri yg melihat... Perlu sangat ker untuk riak sedemikian rupa?? Kalau sekadar jenaka mybe kita boleh terima..Tapi jika terlalu menunjuk-nunjuk..melampau dah tu ko!!!



Mungkin itu cara die untuk meraih perhatian seseorang..Dan jangan sampai mengganggu hubungan dengan orang lain .. Teruk padahnya.. Kalau anda rasa sifat anda sedemikian itu membuatkan si dia itu semakin menyukai??? fikirlah dua kali.. Tak semua perempuan lihat sesuatu yang hebat itu sebagai kelebihan.. Namun akan ada yang akan rasa meluat dengan tindak tanduk anda itu... Kalau iyer pun ada hati, berpada2 la k..Jangan sampai menimbulkan rasa tidak senang pada gadis itu.. Berkawan aku tak halang... Cuma untuk mengganggu tu...susah gak tu...Apa pun..jika jodoh korang berdua..aku tak leh nak kata apa.. Tapi kalau nak goda pun..Buat cara gentelman .. Jangan nak paksa2 orang tu... Kesian die rasa terganggu...Kang study kemana....org yang die sayang kemana..kan kan kan...hehehehehe

Menulis ikot emosi..so otak tak betol sikit








11 comments:

Sunah Mohammad said...

T_T

elinLARH said...

betol tuh betollllll

Miss Ran said...

erkk siapakah?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tak suka dipaksa juga..

lagi dipaksa lagi keras hati

"Che Ain" said...

Tak semua perempuan lihat sesuatu yang hebat itu sebagai kelebihan..<-- ya ini benar.. i like!!

mynameismy said...

pantang betol haku klu ade org gitu.. grrrr

"Che Ain" said...

Tak semua perempuan lihat sesuatu yang hebat itu sebagai kelebihan..<-- i like..n itu benar..
Coretan Che Ain

*47!k@# said...

pernah gak rasa mcm ni..seolah2 mendesak..T.T

cik pulau said...

paling tak suka lelaki mendesak..
errkk.. belom pape dah mendesak..
pe kess???
errkk.. pasal ape ni??
ade orang kacau kak sunah ke??

ni cik pulau.. aka azlini..
*setiap kali kena buat camni kot baru tak cobfuse.. kan kan kan? lalala~*

Izamir Ridzwan said...

awt abg ady..kekasih hati dirembat ke?

KyêrulL said...

Hish!! mane orang tuE.. meh sini aku sniper otak Dia!!