Sunah Suka Sakura dot com

Monday, April 11, 2011

Blogger Ini Pun Akan Meletop Satu Hari Nanti!!!

Belek2 orang lain asyik puji blogger2 yang bakal naik.. Aku pun ade nampak satu blog yang aku rasa akan meletop.. Mungkin akan kalahkan Ban Ashaari... Mungkin die tak meletakkan rupa sebagai taruhan.. Tapi aku dengar dari mulut seorang blogger ternama gak yang bloger ini macam ada nilai misteri... Nak cakap banyak tu taknak la... 

So sila klik --->sastinawan.blogspot.com



Saya cabar anda!!!!!



18 comments:

Sunah Mohammad said...

terjah sekarang sambil bawak bunga sakura~

faisal said...

chikarooo....huhu

Citarasa Rinduan said...

cepat2.......

Bahulu said...

as salam ziarah@join geng kat sini.

Citarasa Rinduan said...

ady mmg nakal...............

Bella Bell said...

opocot mak lu...terkezut eden...

mmg femes suatu hari nanti..

yakin 100%...aminnnn

hahahahha.. ^__^v

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

ok fine~~dah terjah...

haha...

Adahunny said...

hahahahampeh btol la ady nih...ingatkan betil2 tadi...lu memang sempoi ar..ngeh3

cik pulau said...

memang akan meletop.. komfem...
nak2 bila tarikh dia makan nasik minyak tu..
komfem meletop.
seyes tak tipu..
kalau tak caye.. tengok la..
cikpulau jamin potong kuku la..
hahaha.

larikkk laju2..^^,

Si GaJus!!! said...

mang meletop la ady!!! aku jamin.... hahaha
cik pulau~setuju ngan anda.. :p

Si Nuansa Eyqin said...

LOL. semangat ni nak buka blog tu. mana tahu boleh kenal2. ok, takpe, ady pun boleh naik jugak. erkk, rasa nya memang dah cukup naik dah kepopulariti ady ni ha. :)

farhah dzarif said...

HAHAA bolehh punya. blog ni menarik what :)

Miss Ran said...

stuju sgt ngn cik pulau tge serangkai tu hahaha

iwan_dextrous said...

ok je..hihihihi

mynameismy said...

wah! stuju2!!

bila la blog My nak smpai ke tahap ini isk

Nisa' Pasir Gudang said...

meletop2 hehe

b a m b a m ' s said...

Join jom!: Segmen | Kalau aku ada bakat aku nak jadi ????????????

HeziqaMushadadLee said...

haha..sengal je abang ady ehh..sekeh pale kang..hehe =))