Dah lama aku perhatikan Blogger ni.. Makin menjadi nampak!!!

Jujur.. Dialah antara orang yang paling awal aku kenal.. Die banyak mengajar.. Tapi aku lebih suke blog die yang sebelum ini.. Dari segi templatenya la... Aku suke giler template die yang dulu.. Skang aku kureng minat sikit wajahnya.. Grrr.... Tapi kalau sentuh bab entri.. Aku lebih teruja dengan entrinya yang sekarang.. Errrr


Satu demi satu die ajar aku.. Tapi cara kami berdua agak berbeza.. Die lebih telus dan tegas.. Direct. Tak banyak simpan dan pendam.. Kalau die tak puas hati.. Die sound direct jer... Berbeza dengan aku.. Huhuh.. Aku banyak simpan.. Pendam.. Tak berani nak terus hentam.. Errrr..... Mybe aku rasa aku tak cukup kuat untuk membuat semua itu.. Tapi bukan bermaksud aku tak yakin diri...

Blogger neh makin menjadi?? Aha.. Die pernah hentam aku.. Rasanya ada la jugak lebih dari sekali.. Hadoi.. Panas tau.. Tapi kan..aku respect die neh.. Die takkan hentam orang kalau die takde nas-nas yang die rasakan rasional.. Bukan pakai main hentam jer.. Mungkin tak ramai mempunyai kekuatan menghentam yang dia miliki.. Aku kagum!!!

Apa pun, Die banyak mengajar aku... Mungkin cara kita berbeza.. Namun abg tetap respet sama lu r!!!! ...heheheheh... Siapa???

DIA NI LA ----> BLOGGER MELAMPAU!!!

Harap aku tak kene hentam dengan die balik lepas aku publish entri neh..aahahah
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

8 Comments

  1. aah die banyak provok org
    slalu terus trg
    tak kisah org hentam balik

    mmg hebat

    ReplyDelete
  2. x salah nak hentam tapi biarlah dengan cara berhemah...

    ReplyDelete
  3. owh blog itu..baru sahaja singgah sana..

    ReplyDelete
  4. LM selalu kena hentam klu wat entri jujur sgt..haha.2-3 kali rasa nak tutup blog sbb teruk giler kena hentap psl isu pakaian wanita,love bite sblm kawen dan mcm2 lg dulu

    ReplyDelete
  5. Akak LM. dieorg takkan hentam kalau pakai nama betol.. mesti pakai nama anon.. bagi Norfa anon kadang2 bagi pendapat bagus..kalu hentam tuh menyakitkan hati norfa tak approved komen,... kita tengok dan delte.. dan Norfa takkan pernah sekali ckp pasal Anon kat blog.. membazir masa.. hahhaahaa..biarkan je dia hentam.. kita ckp apa yang kita mau.. sekarang kelembutan tak jadi ikutan dah.. kene berkeras.. bagi terasa sikit.. huhu


    abg ady...thanz...

    ReplyDelete
Previous Post Next Post