Sunah Suka Sakura dot com

Tuesday, April 26, 2011

I.M.U.... Cer teka apa tu??


Cepat teka ape itu I.M.U!!!!



32 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

I.M.U-Itu Mak Aku
:)

AdyBudika said...

kirin salah!! ahahaha

NuRuL MoHaMaD said...

err. . .
i miss u?

fasya said...

ade kne mngena ngn pic x ady??huhu

AdyBudika said...

hehhehehheehe.. Nurul..yer ker???

Fasya.... hehehehhe...ada sikit2 rasanya..

Si GaJus!!! said...

errr... adehhh!!!!!

NuRuL MoHaMaD said...

hahah. . .
ye la kot. . .
cam ade kene ngena je ngan gambar tu. . .

:D

AdyBudika said...

wahh..kalau macam neh leh wat contest neh..heheheh

NuRuL MoHaMaD said...

buleh menang hadiah. . .
hahah. . .

:D

AdyBudika said...

ahahaha nurul..macam tau je kan jawapan die??

NuRuL MoHaMaD said...

tak tau. . .
jwpn dia ape?
heheh

:D

AdyBudika said...

ahahah..nurull..usaha dan terus usaha k

kim heeruul said...

B(i)rd (m)onkey L(u)v

AdyBudika said...

hadoi..ahahaha..ko memang tak eti berputus asa!! salut

NuRuL MoHaMaD said...

heheh. ..
okey. . .

:D

NuRuL MoHaMaD said...

tapi jawapan dalam english ke b.melayu ni?

:D

AdyBudika said...

ahahah nurull :P mana leh gitau :P

kim heeruul said...

itik mahu undur

AdyBudika said...

ahahhaahha..rasa macam dah terlajak sgt dah jawapan tu..ahahah

NuRuL MoHaMaD said...

ini monyet unik. . .
ke??
hoho. . .

ayie said...

hmm dengan rasa rendah diri(diri ni memang rendah pon) nak cuba la..dah diajak..kono golak pon golak la..jji hepi..hehe

i menyintai u.. kot

takkan la monyet..merpati jauh skali..

AdyBudika said...

ahahaha...hadoi...pengsan!!

kim heeruul said...

ini monkey urrggghhhh..!!

NuRuL MoHaMaD said...

jangan pengsan lagi. . .
sila bagi jawapan dulu. . .
heheh. .

;D

AdyBudika said...

jawapan die ada kat atas gak..ahaha..ada yang betol kat atas :P

NuRuL MoHaMaD said...

hah. .
i miss u lah tu. . .
tau dah. . .

:p

AdyBudika said...

yer nurul..sebab tu dah letak nurul kat bloglist abg :)

kim heeruul said...

I.M.U-Itu Mak Aku?
i miss u?
B(i)rd (m)onkey L(u)v ?
itik mahu undur ?
ini monyet unik. . .?
i menyintai u?
ini monkey urrggghhhh..!! ?

mane 1?

NuRuL MoHaMaD said...

ouh. . .
terima kasih. . .
baru perasan. . .
heheh. . .
double smile..

:))

Mat Gebu said...

hAHAHA....ADA KEE AKU KESAHHHHHHHHH!!!!!!!!!......WAKK LUUUU!!!..

Miss Ran said...

rindu siapa la tu..adekah org y di johor?

Wafa Aznan said...

Tauu tauu ! I Miss You :) kann ? abang rindu sapa ?