Sunah Suka Sakura dot com

Monday, April 18, 2011

Isu Remy Ishak lom habis... Faizal Ismail lak muncul...

Hadoi.... Tak suke tol la bila dah ada muke unik neh..ahahahha Belum tamat kepanasan isu iras dengan Remy Ishak, Aku kini diserang pulak dengan pelbagai pihak mengatakan aku nie iras Faizal ismail lak..

Jum belek2 jap gambar dibawah :

*thanks Cik Bambam sebab die yang snap pic neh :)


Tak iras kan?? aku pilih iras macam Remy Ishak lagi!
Lepas nie jangan kata muka aku iras Tiz Zakya dah la!!!





19 comments:

KyêrulL said...

hishhhh... susah betul kalau org artis niE AHAHAHAHA

EYQASARA said...

hihihi... btol laa... ade iras... dua2 tu ade... mmg unik! hihi.. :D

KuNanGKuNanG said...

nnti lbh glemer dari fbi plak.he3

b a m b a m ' s said...

hahhahahahhahahahhahhah...

kalau FBI aku leh lar terima kenyataan.. kalau remy ishak.. =='

malas nak sambung ayat...hahahahah

waN Mohd Salim said...

alamak eeeeeeee artis ... huhuhuhuuh

♥NuR SyAFiQah♥ said...

hahaha..tolongla abg oii

lepas ni artis mne la kan..haha

AdyBudika said...

ahahaahhahaahah..nak cari lagi 4 orang yg iras!!!!

waN Mohd Salim said...

perghhhhhhhhhh saye x mo iras demo .. nanti kalau dh jadi artis x de mase nak menulis

Anonymous said...

*high 5* bambam's...err fbi ensem jugak..bangat macho kan...

senyumSOYA said...

huhuhu~^^!

umie mia said...

a'ah ada iras la hehehe tp kalo remy tu errrrr?????

~...AmALinA....~ said...

perasannyewwwwwwwwwwwww~ nak kek lapis!!! =p

Miss Ran said...

erk nk y hensem je..tkde2 y ni lg iras

zuwaidah said...

lebih iras kepada FAIZALISMAIL...remy ishak.hmmmmmmm

Inche Love said...

nak dekat sama la tu. haha... tp remy ishak?? erk? kornea sp yg rosak tu? haha.. ok, my bad.

nadzli azlan said...

hahhahahaha terbaekkk !

julia said...

wakakaka remy ishak tu yg x leh bla tu...tp sejibik fbi tu ye

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

ha kalau ni i setuju ada iras..

Rina Rossoneri said...

errrr masa mula2 tgk gambar 1st tuh, mmg ingatkan tuh faizal ismail haha