Sunah Suka Sakura dot com

Monday, April 11, 2011

Kan aku dah kata... MENANG MENANG MENANG lagi... Nak jawapan?

Bosan la kalau asyik masuk segmen nie..mesti menang.. Adakah kerana cabaran yang diberikan itu mudah?? Tapi orang lain takde lak yang leh jawab.. So aku simpulkan disini.. Jemari aku adalah amat bertuah.. Ditambah dengan penelitian tajam dari aku...

Klik pada gambar untuk mengetahui apa yang aku menang

Sape-sape yang nak jawapan dari aku?? meh meh meh sini... Kita kumpul ramai-ramai... Errrr...
Belanje aku makan pulut dan ikan pekasam dulu!!!





17 comments:

Rozita said...

nak2...nak jawapan...

NadiRah said...

share jawapan dgn kak sunah yer??
mana aci!! ish~

nelly said...

lapar tetiba ~

cik pulau said...

grrrr..
abg ady,..
ni adalah komen tak puas hati dari cik pulau tau.. grrrr..
asyik menang je..
dah asyik menang dengan jiran dia jer..
bak sni jawpan len kali.. hahaha..

larikk weehh... kang kena kejar..
yang pandai berenang pun leh lemas...^^,

♥sophie♥ said...

wahhh ,, congrats ~ wuuwwuu

aDisH.sHidA said...

errrrrrrrrm..mai sni shda belanja pulut doyan

kuperludia said...

asik menang je ko kan?? haishhh komplot ngn kak sunah heaa..hehe...tahniah weyh!

MiSzy DiaN said...

boring suda asyik org yg sma menang.. hehhe..
ady nda payah join laa,..
bagi chance sama org lain bhaa.. hehehe..

Sunah Mohammad said...

tahniah la ye...sape nak jawapan? meh PM!

EJA said...

tahniah eja dah follow..ok2 eja belanja pulut ddgn ikan pekasam tu (~_^)

Si GaJus!!! said...

x puas hati!!! ngeee~~~

*47!k@# said...

hahaha..maen ugut..takpe2 tggu ade org yg sudi blnje ady pastu nnti leyh la tau jwpn nye haha..

MamaFaMi said...

Tahniahlah buat pengantin... ehhh salah... buat Ady dan Sunah sebab menang (ni seme Ben punya pasallah sebab dia yang cakap nak kahwinkan korang, tu yang terus terkeluar perkataan pengantin tuh!). Lain kali kan Ady, kalau dah penat menang, Ady kasi mamalah pulak menang. Leh?

Nobita Sensei said...

perghhhh. ikan pekasam. tak boleh tahaaaannnn.

Tasha said...

hahahaha....tahniah yer...

Citarasa Rinduan said...

ady......
entry ben terkini bikin panas tu....hahahhahah

norinaomar said...

tahniah ady..btw 2 keychain cute tu dah selamat diterima,tenkiu berry berry much!