Sunah Suka Sakura dot com

Sunday, April 10, 2011

Terima Kasih Buat Semua... Maaf...


*Bayangkan Ady mintak maaf dengan muka kesian macam nie..mata penuh bersinar

Maafkan jika Ady ada tersalah sebut.. Apa pun ada yang sentiasa memerhatikan kita.. Jika ada kita buat salah..Alhamdulillah ada yang betulkan... Apa pun Ady mintak maaf sekali lagi.. Takde niat ape2.. Apa pun thanks tau.. Jangan marah2..pleaseee...senyum sikit.. Ady betul- betul mintak maaf nie...  Thanks juga buat semua yang kasi nasihat tu.. Biasa la...masih mentah...err...eh..alasan mentah pun tak leh pakai..errr...apa pun Ady buat salah..ada yang tolong ingatkan..Thanks tu..Sangat2 hargai... Kita kan satu komuniti.. Kalau ada sape2 salah.. Tegur la cara baik k..






10 comments:

Izamir Ridzwan said...

knpa ni abg ady?

cik pulau said...

errkk... ni pasal kat grup tu ke???
alaa.. abg ady.. rileks la..
takyah la nak majuk2..
kalau nak suruh pujuk..
kita panggil je jiran abg ady tu yer..^^,

cik pulau said...

errkk... ni pasal kat grup tu ke???
alaa.. abg ady.. rileks la..
takyah la nak majuk2..
kalau nak suruh pujuk..
kita panggil je jiran abg ady tu yer..^^,

Miss Ran said...

entry sedih..hehe

ini miss ran..buta...iffah..ingat eh..hehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kenapa ni ady??

aDisH.sHidA said...

ady,ala jgn gini..lawak2 je pun...ady nie jgn gelabah walau shida suka ady gelabah..hahahhaa

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

naper ady sedih ni?tegur menegur tu tanda org sayang kita ...jika baik tegurannya kita terima.jika teguran nak menjatuhkan kita tolak je tepi.jgn sedih2 lah okey!

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

napekah? baru je tadi entry ceria2..terus jadi sedih ni..

ce cite ce cite..

tieha ismail said...

huhu nape plak ni cdey2 ni...

NadiRah said...

alololo~