Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, May 26, 2011

Bila Ada Yang Tanya Nape Aku Tinggalkan Sahabat Blogger Group

Tadi ada borak-borak kat salah satu group kat facebook.. Tiba-tiba ada satu persoalan dari Si Topeng ini dan Si Honda Petak Ini..

Kenapa aku tinggalkan Sahabat Blogger kat Facebook?
Group Yang Banyak Kenangan Dalam Hidup Aku


So jawapan aku mudah jer..

"AKU TINGGALKAN SEBAHAGIAN UNTUK DAPATKAN SEBAHAGIAN"

Aku leave sebab aku nak kasi peluang seseorang itu mengembangkan dan berkongsi bakatnya dengan tenang, dan aku leave agar aku pun boleh tenang tanpa melihat dia merayap-rayap kat situ.. Sekadar berikan kemenangan kat dia dan aku yang tua ni mengalah~ Mybe alasan aku ni buat ramai yang tak puas hati, Apa pun Aku akan sentiasa support semua yang pernah aku kenal kat situ :)

Sekian...



18 comments:

fRaMe+LenSeS said...

n Nadh support abg jugak. .:D

~Kirin Selama Perak~ said...

terjawab sudah !
:D

iMBobo said...

ramai gak yg kurang matang dalam tu..

Faizal Fredley said...

aku paham....gd luck bro....mcm2 kisah kalau masuk sb...

Zulfikar Hazri said...

meh sembang2, sape seseorang tu wei?

wei, aku series, lepas 6hb 6 aku free. kita lepak one utama jenjalan ronda kl.. skrg tengah poyo2 kelam kabut nak daki kinabalu

HeziqaMushadadLee said...

patut laa

iniialahaku said...

errr....rasanya macam xpaham je...hurm xpala, its ok..that ur choice right?

Dim Benihana said...

pulak...
kawan tetap kawan...xkira kt mana pun

shida anwar said...

banyak orang banyak ragam..undur tak semestinya kalah..

aDisH.sHidA said...

mmg shida tertanya2...dah dapat jawapan sedikit tp shida masih lagi bertanya2...sila jawab nanti ok..personal

mas saari said...

hurmmm...apa2 pun semoga terus maju jaya!

risa said...

emmmmmmmmmm..majuk eh
nak akak pujuk ke

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

saya antara org yg pernah tinggalkan SB lama saya kluar dari SB.sehinggalah wujudnya group sembang blog LM.pastu lepas berbual dgn amal saya msk semula..dan amal sendiri yg appvkan.tp sekadar join saja.mmg rasa sb makin ramai dan pelik dgn pelbagai perangai

not irene said...

ada give away menarik utk di rebut di blog saya....

jemputla datang...

http://memyselfandnotirene.blogspot.com/2011/05/i-penting-ke-zahid-hamidi-lagi-penting.html

kim heeruul said...

patut la tak nmpka hang.
siapakan gerangan yg menang itu?
cecite..^^

Ummi said...

Uiikksss Ady...apa kes? Dah nak kawin ke...xnak bersahabat lgk...nak bertunang eh..hehe

zuwaidah said...

ada kes keeee...tak tahu punnnn

[k]o{q}i[n] said...

bro...xksh la pe org nk wat... adiah besday ttp kne ada... muahahahahaha