Sunah Suka Sakura dot com

Friday, May 20, 2011

Blogger Lemah Bergantung Pada Ubat!!! Panas!!!

Kotak Ubat sape neh dah kosong neh???

Dah sakit tu buat la cara sakit. Kalau tengok blog milik blogger tu ingatkan die neh kuat la sangat.. Rupanya die neh takot ubat gak rupanya... Urm.. Kalau tak sihat tu kene la jaga kesihatan tu.. Aiyokkkkk... Ape la nak jadi dengan ko neh.. Gi ambik ubat pun takot ker???? Bukan diorang nak suntik ko pun... Gi ambik ubat jer... Dah esok cuti.. bile lagi nak cari??? Kang kalau sejuk lagi??? sape nak tolong?? LANTAK KO LA!!!


Nak kenal blogger mane yang aku maksudkan??? 
Blogger ini la ---->BLOGGER MALAS AMBIK UBAT!



6 comments:

Sunah Mohammad said...

hurmmmm....

mas saari said...

makanlah ubat, jangan malas2...
semoga sihat selalu!

mynameismy said...

hahaha.. senget tul

suh mkn ubat pun malas. nk suh Sunah suapkan ke...-.-'

Izamir Ridzwan said...

hahahh mkan la ubat abg ady oiii

shida anwar said...

org sakit mcm kita nak tak nak... bergantung kat ubat..dah-dah pegi amik ubat jangan layan malas tu..nanti melarat..

Rozuan Ismail said...

amik ubat pon takut,susah la macam ni =(