Sunah Suka Sakura dot com

Sunday, May 8, 2011

Kalau Opismate Aku Bosan?

Ini la jadinya... Leh lak main sambung-sambung ayat... Kalau aku ambik gambar white board nie malam nie, gerenti dah berjela-jela neh..
Tengok la!!!

Kalau nak lihat lukisan opismate aku lak sila klik ---> SINI

Sesambil tu... Nak mintak tolong undi gak leh?? Pleaseeeeee.. Mintak undi kat SINI dan SINI....




:)


7 comments:

ain revival said...

kalau clasmate owg bosan..
suka maen mata..sape y kelip mata plg cpat dy kalah...:)

mas saari said...

hehehehe...mmg tahap kebosanan melampau ni!

aDisH.sHidA said...

hahahahhaa...kecian nyer..bosan tahap gaban ke ok gak ada opismate kalau mcm shida nie..sorg2 je

Sunah Mohammad said...

saya nak conteng sekali boleh ke? tapi saya pakai photoshop lahh...

ayie said...

ni mesti banayak masa terluang la ni

AdyBudika said...

hehehheeehheehhe

Akmal Ezzah Alias said...

huahauhau... macm budak tadika