Sunah Suka Sakura dot com

Sunday, May 1, 2011

Lagi Blogger Masuk Majalah

Kat dalam Majalah ini..


Dan kat page ini!!!
Klik kat pic nie, dan belek nama blogger mane kat Majalah ini 


Blogger yang dimaksudkan adalah ---> Blogger Gebu


Thanks to ---> Blogger Bibir Manis atas ehsan gambar :)

Thanks !!!




8 comments:

G3-lina said...

tahniah kat mat gebu! **sampaikan kat dye sbb sye dah tatau da mane satu blog mat gebu ni.. hehe

cik aufa faqihah said...

agak2 bila kita nak masuk magazine nih ^^ hehe

Sunah Mohammad said...

bibir manis...hahahahhaa! sis lin tengok nehhhh! ari tu bibir molek dia bagi kat abang ben! opsss...

Rozuan Ismail said...

tahniah mat Gebu,memang layak dia masuk majalah

efa nur said...

waaahh..bestnye..TAHNiah buat mat Gebu.. :)

Mat Gebu said...

Tahniah juga utk mat gebu..tak mat gebu mana lahh agaknya...macam lah baguss sangat kann..

Sis-Lin said...

bibir manissss? hahahahahaha
Jap2 nengok cermin macam bibir 'tawar' jek...hehehehehhe

ady sayanggggggg..bila mau turun JB?

fRaMe+LenSeS said...

wahhh.. tahniah enchik Mat Gebu..:)