Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, May 19, 2011

Mat Gebu Bakal D.J Era.fm

"Hello hello hello... Weeee weetttt... Selamat pagi dunia... Tak lupa yang ada mendengar di laut cina selatan.. Wat ape tu nkooo... Jauh2 kat lautan tu... duyung ker?? Pemsannnn sudah.... Bersama saya D.J berjari 25 juta... D.J Mage... Saya distudio, anda dirumah, Saya masak ciscake, Ady jangan nak lawan!! Amalina masih dengan donut beracun.. ~~~" DJ MAGE

Klasiknya gambar - MAGE sibuk di konti~~


Errrr... MAT GEBU bakal jadi D,J radio.. Wah..sungguh gempak itu... EHHHHHHHH silap eh??? 

Ok... ok... entri kali nie sebab nak ucap tahniah kat SIFU Ady sebab die telah selamat ditemuramah oleh Aznil Hj Nawawi kat radio sebentar tadi... Tahniah Mat.. Aku bangga sebab aku anggap ko sifu aku walaupun ko tak anggap aku anak murid ko..ahahahaahahhaha


Eh, buat sesiapa yang masih lom tau... Ady pun ada masuk list untuk top makan2 macam Mat.. So kalau ada yang sudi silalah undi Ady eh.. Nak sentiasa berada disebelah sifu neh...

klik kat gambar untuk turut mengundi Ady.. hehehehe

Apa pun aku doakan ko maju jaya, dengan masakan dan perkongsian yang berguna untuk semua... Mana tau kan satu hari nanti mat akan berkongsi ilmu die kat corong2 radio ataupun di muka tv.. Insyallah.. Amin....




12 comments:

Sunah Mohammad said...

hahahahahahhahahaha! semua perkataan tu memang pcm selalu sebut!!! wakaka~ dia ni memang ingat sume kata2 orang..patut la keje kat interactive..ahahaha~

forever love said...

terlepas dengar pagi di era

BRO_MONDAY said...

bro adybudika : wah!!!! hebat abam mat gebu!!! ('',) semoga maju jaya!!!

Amira Anorah said...

alaaa..tak sempat nak dgr.. :(

~...AmALinA....~ said...

tak sempat dgr jugakkkkk =(

Rozuan Ismail said...

x sempat dengarlah ruginya =(

inche gossip said...

dia hebat bukan

zuwaidah said...

lupa la nak dengar, lagipun time ofis. nanti kena jeling lak kan

fRaMe+LenSeS said...

sonoknya.. tahniah.. :D

Mat Gebu said...

Hahah.....jumpa malam nanti okehh..turn rumah ai kann..hahaha.... ady cute jee kan nama "Mage" tuu...

Ummi said...

Hahahahha...adeehhh..kalau MAGE sibuk di konti...sapa lah nak masakkan tuk makYah Jelita aiii dgn abah ko tu Mat ooiii...Ady ke? Sudahnya Ady dgn Sunah berkecah kat dapur..hahahahha

efa nur said...

waaaahh...syoknye :D