Sunah Suka Sakura dot com

Monday, May 9, 2011

Nak CUPCAKE design sendiri??

Cuma nak meuwar-warkan bahawa Ady telah menang cupcakes hasil peraduan yang Encik Eman anjurkan.. Heheheheheheh.. Best keyh... Dah la suke makan kek!! Dah tu, kek tu kita leh design sendiri k...

So cepat ucap TAHNIAH!!!

Lepas nie nak suh Encik Solo Molo lak yang belanje cupcakes n kek coklat!!!!

Tak percaya Ady menang?? sila rujuk disini


Agak-agak design macam ni leh ker eman???



16 comments:

Isteri Encek Bard said...

design katak comellll

kim heeruul said...

style la design..hihihi

zuwaidah said...

so cute lah

aDisH.sHidA said...

x termakan shida d buat nyer

efa said...

waa frog itu comey la style tahniah abg ady kami tak menang sob sob haha

nora amila ghazali said...

tahniah.. errrr.. jeles...

Inchik Eman said...

tergamam tgk design cupcake nih.
HAHHAHAA, cun ah ady!
boleh ni buat nihhh.
ahahhahaa
;)

b a m b a m ' s said...

buh otomen sebiji kat tgh2 tuh.. mesti lagi chantek..dia protek froggy tuh..

*cadangan jek..

ehhh solo nak bagi aku dulu arrrrr!!siler beratur ek...hahaha

... said...

as salam..
argh!! kek!
kek! tamau bagi kat kitorang ke?
@kirin selama perak ll + @nur amalina~

eheh~ ingatkan boleh tag

XD

Sunah Mohammad said...

froggy jugakkkkkkkkk....nak satu! satu untuk abg, selebihnya bagi saya okehhh...

fRaMe+LenSeS said...

tahniah2.. hehehe.. :D

izyan yasmin said...

awww . comel gila :D
nak satu !

Sis-Lin said...

wah2 pandai serba serbi jari jemari mu ye Ady..x ku sangkaaaaaaaaaaaaaa......

tahniah oke..!

Siti Khadijah said...

comellll..:)

Rozuan Ismail said...

euw.design katak?geli seyh

efa nur said...

serius comel..like..like.. ;D