Sunah Suka Sakura dot com

Monday, May 2, 2011

Pemilik adybudika.com BERLAGAK~~

Setiap kali gathering.. Mesti akan timbul isu ini... Ady seorang yang berlagak... Mungkin betul kot dengan kenyataan tersebut.. Hehehhhe.. Ady terima apa saja yang ingin dikatakan.. Susah untuk kita berubah.. Tapi belajarlah untuk menerima kelebihan dan kekurangan diri orang lain.. 


Apa pun Ady mintak maaf kalau ada yang tidak berpuas hati dengan cara ady dimana-mana gathering... Namun bukan niat Ady untuk meninggalkan majlis dengan lebih awal atau tidak menegur mana-mana blogger yang lain... Jujurnya.. dalam jauh dilubuk hati ini...Rasa bertuah bila dapat melihat empunya diri yang sebelum ini selalu nampak di ruang2 komen blog ini... Rasa amat berbangga dapat berjumpa dengan kalian...

Setiap kali gathering, mesti Ady meninggalkan majlis.. Lepas tu tak banyak cakap... Kecuali Gathering Sedenak... Maafkan Adyy sekali lagi.. Mungkin situasi berbeza dari satu tempat dengan tempat yang lain...

Maafkan sekali lagi disini.. Maaf...Maaf...



10 comments:

cik pulau said...

errr.. terus up entry..
ehmm..nape senornya abg ady ni??
diorang sume paham la kot nape abg ady camtu..
ada ke orang yang tak puas ati nye??
ce habaq mai..lalala~


psst.. abg ady.. senyum.. tak perlu kata apa-apa..^___^

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

jgn fikir kata2 org.kadang2 mereka tak tau kita ada urusan.tu je.

kita diam bkn bermakna kita sombong.wahh cam tu LM takut lah nak jmp rakan2 blogger.LM ni bukan mudah nak tegur org...malu2 kucing masa br2 kenal

Miss Ran said...

siapa cakap? hei ade plak kate gitu..

mse ady cau tkde y kate pape pon..ktorg phm ady nye keje...

tp mmg tak byk ckp pon..

diana said...

ada orang tak banyak cakap sebab malu..
ada yang tak banyak cakap sebab tak selesa.ada jugak tak banyak cakap sebab sombong.
cuma kita saja yang tau kita yang mana satu..
tapi tak salah kan kalau kita cuba ubah apa yang buruk di mata orang..:)
jangan kita pikir "biarlah apa orang nak kata" sebab kita hidup ni bagaikan rantai..cakuk yang kiri berpaut pada cakuk yang kanan..paham ke dak??heheheh

Dawa said...

at least Ady gi gak gathering. xkan dah pergi pon nk label berlagak gk kot?

Sunah Mohammad said...

sedenak...:)

HeziqaMushadadLee said...

ala,abg ady..jgn laa tacing..
kalaw time pegi gathering abg tak tego adek..adek yg tego abg nntii..hehe
chill taw,taw,taw

ikien lurf said...

emm...at least abg ady pegi majlis tu pun da kira ok kot....pandgan org lain ni berbeza trhdap kita...diorang hentam je wt ksimpulan...tp yang pnting sabar je k.....smile...^_^

eddy syrol said...

sabor je lah

http://eddysyrol.blogspot.com

efa nur said...

aiikk..jadi isu jugak ke benda ciput camnie..huhu sabor je laa ye abg ady :)